۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲

امام جمعه رودان:

امت اسلام و خاصه جبهه مقاومت چشم به حضور ملت ایران دارد

امت اسلام و خاصه جبهه مقاومت چشم به حضور ملت ایران دارد

بندرعباس- امام جمعه رودان گفت:حماسه انتخابات مکمل حماسه تشییع باشکوه شهدای عزیز خدمت است و کل امت اسلام و خاصه جبهه مقاومت چشم به حضور ملت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام بارانی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت آن در داخل و خارج گفت: امیدواریم به لطف الهی مشارکت بالای مردم عزیز ایران اسلامی را شاهد باشیم زیرا این انتخابات به فرموده سید مقاومت فقط مربوط به سرنوشت ملت ایران نیست بلکه کل امت اسلام و خاصه جبهه مقاومت چشم به حضور ملت ایران و انتخاب اصلح دارند و این نشان از اهمیت بالای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح دارد.

وی وجود نمایندگان گرایش‌های مختلف سیاسی در انتخابات را جلوه مهم مردم سالاری دینی در کشور ارزیابی و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی پیشتاز و مصداق بارز مردم سالاری دینی در دنیاست و آنچه رخ می‌دهد یک انتخابات واقعی است و فاصله انتخابات در ایران اسلامی با دنیا فراوان است.

امام جمعه رودان افزود: حماسه انتخابات مکمل حماسه تشییع باشکوه شهدای عزیز خدمت است و قطعاً انتخابات امروز فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور می‌شود دو برنده بزرگ خواهد داشت: اول ملت بزرگ و عزیز ایران و دیگری قطعاً نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بارانی خدمت صادقانه، شبانه روزی، جهادی و به دور از حاشیه را مطالبه رهبر عالیقدر انقلاب و ملت بزرگ ایران از رئیس جمهور آینده دانسته و گفت: هر عزیزی که با اراده مردم انتخاب شد باید بداند که رئیس جمهور خادم جمهور است و تفاوت ماهوی دولت اسلامی با دولت‌های دیگر نیز در گفتمان اصلی دولت اسلامی یعنی خدمت خالصانه به مردم متبلور است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رودان ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت در سطح شهر و روستاهای رودان گفت: میهمانی سه کیلومتری غدیر جلوه زیبایی از عشق و ارادت مؤمنین به اهل بیت علیهم السلام و مشارکت مردم در فعالیت‌های فرهنگی و دینی بود که حق هم همین است که کار فرهنگی با حضور و میدان داری مردم برکت پیدا می‌کند.

وی همچنین از فرمانداری، شهردار، پرسنل شهرداری، شورای شهر، شورای اداری و شورای تأمین بابت همکاری و همراهی در اجرای میهمانی سه کیلومتری غدیر و بازساری واقعه غدیر تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام بارانی با تبریک روز مباهله گفت: روز مباهله سند مهم حقانیت پیامبر و عظمت اهل بیت ایشان است و چالش تعدد قرائت از حق مسأله‌ای است که موضوع دیروز و امروز و فردای جامعه اسلامی است که باید با بصیرت و شناخت گفتمان حق در برابر آن خود را مصون کرد.

کد خبر 6150859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha