۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۰

امام جمعه کرج:

مردم دشمنی های آمریکا را فراموش نمی کنند

مردم دشمنی های آمریکا را فراموش نمی کنند

کرج- امام جمعه کرج با اشاره به تلاش دشمنان برای جدایی مردم از انقلاب و نظام گفت: مردم امروز با حضور پرشور در پای صندوق های رای آمدند و دشمنی های آمریکا را فراموش نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با قدردانی از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: انتظار می‌رود مردم بیش از پیش برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی بشتابند و مشارکت را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

وی ادامه داد: مردم به قصد قرب الهی آرای خود را به صندوق‌ها بریزند و دیگران را نیز تشویق کنند تا با شوق و نشاط شرکت کنند؛ حضور حماسی مردم در انتخابات دوستان را شاد و دشمنان را ناکام و غمگین خواهد کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: پیش بینی می‌شود مردم با شور و نشاط وارد عرصه شوند و مشارکت خوبی را خواهیم داشت از خدای تعالی را می‌خواهیم شخص اصلح و مفید به حال کشور منتخب مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: البته این روزها حرف‌هایی زده شد و باید در زمان مناسب مسائل تبیین شود؛ همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مردم به اصلح رأی بدهند.

امام جمعه کرج گفت: در این روزها جریانات سیاسی جوری دیگر کردند که امروز در این زمینه جای حرف زدن نیست اما با سرانگشت مردم انتخاب رقم زده می‌شود؛ انتخاب به مردم و اراده آنان در این مسیری که قدم بر می‌دارند بستگی دارد به طور حتم آینده نگری خواهند داشت.

امام جمعه کرج گفت: حوادث متعدد نشان می‌دهد که حقوق بشر آمریکایی دروغ بزرگی بیش نیست و باید در این زمینه افشاگری کرد.

وی افزود: یکی از ناقضان حقوق بشر آمریکا است و همگان مکرر رفتار نژاد پرستانه علیه سیاه پوستان، تبعیض‌های مذهبی، دینی، نوع رفتار با زنان و وضعیت اسف بار زندانیان در آمریکا دیده‌اند؛ امروز چیزی به عنوان حریم خصوصی در آمریکا وجود ندارد.

امام جمعه کرج گفت: حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی و تجهیز و صادرات تروریست‌های حرفه‌ای به جهان و نادیده گرفتن حقوق بین المللی مردم فلسطین بخش دیگری از پرونده سیاه نقضان حقوق بشر خود در آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تهاجم فرهنگی و حمله نظامی علیه ایران توسط دشمنان طراحی شد ضمن آنکه تحریم‌های شکننده حتی در حوزه سلامت، پرونده سازی و حمایت از اغتشاش و ترور توسط منافقان از دیگر جنایات آمریکا است.

وی شهادت ۱۷ هزار نفر توسط گروهک منافقین و ترور شخصیت‌های علمی، هسته‌ای، مردم عادی، کسبه، دانشجو و روحانی و ائمه جمعه را نمونه‌هایی از کارنامه سیاه آمریکا برشمرد.

امام جمعه کرج اظهار کرد: دشمنان این اقدامات را انجام دادند تا مردم ایران خسته و از انقلاب فاصله بگیرند اما با چشم خود دیدند که موفق نبودند و مردم پای انقلاب ایستادند؛ امروز ۴۰ روز از شهادت رئیس جمهور گذشته و برای ادامه راه او با شور پای صندوق حاضر شدند تا رئیس جمهور انتخاب کنند و مردم دشمنی‌های آمریکا را فراموش نمی‌کنند.

کد خبر 6150881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha