راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

یمنی‌ها با شرکت در راهپیمایی باشکوهی بار دیگر بر موضع ثابت ایمانی و اصولی در حمایت از ملت فلسطین و مبارزانش در غزه و کل فلسطین تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یمنی ها بار دیگر در راهپیمایی باشکوه در حمایت از غزه شرکت کردند.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان آمده است: ما پایداری ملت فلسطین و مبارزان آن در غزه و کرانه باختری را مورد تمجید قرار می دهیم. ما بر موضع ثابت ایمانی و اصولی در حمایت از ملت فلسطین و مبارزانش در غزه و کل فلسطین تاکید می کنیم.

راهپیمایی کنندگان بیان کردند: ما تداوم مواضع و راهپیمایی های حمایتگرانه از ملت فلسطین در کشورهای مختلف دنیا را مورد تمجید قرار می دهیم. راهپیمایی اردنی ها و خروج مردم مغرب و تداوم حرکات دانشجویی در دانشگاههای آمریکا و اروپا را ارج می نهیم.

در این بیانیه آمده است: همزمان با بحران بشری در غزه، مواد غذایی از برخی کشورهای عربی و اسلامی برای صهیونیستها ارسال می شود. ما عملیات های فزاینده جبهه های پشتیبان ملت فلسطین در لبنان و عراق را می ستاییم زیرا تاثیر زیادی دارد.

راهپیمایی کنندگان تاکید کردند: ما به برادران حزب الله اطمینان داریم و آنها توان درهم شکستن دشمن در صورتی که جنگ گسترده علیه لبنان راه بیندازد، را دارند. ما عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن با برادران مقاومت اسلامی عراق که برآورده کننده آمال ملت های عربی در وحدت وهمکاری است را ارج می نهیم.

در این بیانیه آمده است: از همه رسانه های عربی و اسلامی می خواهیم که به نقش و مسئولیت خود در رسوا کردن جنایات دشمن صهیونیست و حامیان غربی آن، عمل کنند. خواهان کمپین رسانه های و دیپلماسی و سیاسی هستیم. از همه ملتهای عربی و اسلامی می خواهیم که به مسئولیت خود در قبال غزه عمل کرده و دشمنان را تحریم اقتصادی کنند.

کد خبر 6150948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha