۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۴

دبیر ستاد انتخابات خوزستان:

رای دهندگان در خوزستان در حال افزایش هستند

رای دهندگان در خوزستان در حال افزایش هستند

اهواز - دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رای هستیم و جمعیت رای دهندگان استان درحال افزایش است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشت ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه از رأس ساعت ۸ صبح امروز، جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ فرآیند انتخابات در خوزستان آغاز شده و گزارشات حاکی از مملو بودن شعب اخذ رأی و حضور گسترده مردم است، اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت در شعب اخذ رأی تقاضا می‌شود شهروندان در زمان باقی مانده نسبت به حضور در شعب اخذ رأی اقدام و در این جشن سیاسی شرکت کنند.

وی با اشاره به اعلام ستاد انتخابات مبنی بر فرصت مردم برای رأی دادن تا ساعت ۱۸ امروز، افزود: البته امکان تمدید این زمان بر اساس تصمیم وزیر کشور وجود دارد و مردم برای رأی دادن می‌توانند از ۲ مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات استفاده کرده و برای اطلاع از نشانی شعب اخذ رأی می‌توانند به سایت انتخابات کشور مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان و بر اساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رئیس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 6150987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha