۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴

فرماندار قزوین:

مشارکت حداکثری پشتوانه‌ای برای دولتمردان و نظام است

مشارکت حداکثری پشتوانه‌ای برای دولتمردان و نظام است

قزوین- فرماندار قزوین گفت: مشارکت حداکثری اقتدار، طراوت و نشاط برای جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد و پشتوانه‌ای برای دولتمردان و نظام خواهد بود.

طیب ملکی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمهوری اسلامی حرم و قرارگاه حضرت اباعبدالله و انتخابات تواصی به حق است بنابراین همه ما وظیفه داریم پای صندوق رأی حاضر شویم و وظیفه شرعی و ملی خود را ادا کنیم.

وی افزود: فرد اصلح کسی است که ویژگی‌هایی چون خدامحوری، اخلاص، شجاعت، ولایت مداری، انقلابی، دشمن شناسی، جهادی بودن، ایثار، امیدوار بودن به آینده و معتقد بودن به ظرفیت‌های داخلی را دارا باشد.

ملکی پور تصریح کرد: مشارکت حداکثری اقتدار، طراوت و نشاط برای جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد و پشتوانه‌ای برای دولتمردان و نظام خواهد بود.

وی افزود: مردم انقلابی ما این بار هم با مشارکت در سرنوشت خود و انتخاب رئیس جمهوری شایسته توطئه‌ها و تلاش‌های دشمن را نقش بر خواهند کرد.

فرماندار قزوین عنوان کرد: خلق صحنه مشارکت حداکثری در انتخابات سبب ایجاد اتحاد و اعتماد بیشتر می‌شود و منافقین را نا امید می‌کند تا بدانند مردم انقلابی ما همواره پای آرمان‌های نظام خواهند ماند.

وی در پایان افزود: مردم باید فردی را انتخاب کنند که معیارهایی چون کارآمدی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی استفاده از ظرفیت‌های کشور را دارا باشد.

کد خبر 6150998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha