۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۸

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

انتشار نتایج انتخابات در فضای مجازی تخلف است

انتشار نتایج انتخابات در فضای مجازی تخلف است

خرم‌آباد - رئیس ستاد انتخابات لرستان تأکید کرد: انتشار نتایج انتخابات در فضای مجازی تخلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یاوری در ستاد انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری لرستان با اشاره به حماسه حضور و اهتمام مردم لرستان پای صندوق رأی، اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم که قبل از پایان زمان قانونی رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: اگر چه بعد از ساعت شش هم طبق قانون وزیر کشور این اختیار را دارد که زمان رأی‌گیری را تمدید کند، اما باتوجه‌به ازدحام جمعیت در ساعات پایانی انتظار داریم که مردم زودتر رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به اینکه تنها منابع مجاز و رسمی برای اعلام نتایج وزارت کشور است، گفت: انتشار نتایج انتخابات در فضای مجازی تخلف انتخاباتی است و قطعاً با افرادی که اقدام به انتشار آمار رأی‌گیری کنند برخورد می‌شود.

یاوری، تأکید کرد: فعالان عرصه رسانه استان در راستای حفظ آرامش روانی جامعه از انتشار هر گونه آمار در خصوص نتایج انتخابات خودداری کند.

وی در خصوص پایان رأی‌گیری در روستاها و صندوق‌های سیار هم ادامه داد: به فرمانداران تأکید کرده‌ایم که تا قبل از اتمام رأی‌گیری به‌هیچ‌وجه آرا شمارش نشود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در خصوص وضعیت تعرفه‌ها، گفت: توزیع تعرفه‌ها در شعب اخذ رأی استان بر اساس سابقه انتخابات گذشته است و تا این لحظه هم برای تأمین تعرفه‌ها مشکلی نداریم.

کد خبر 6150999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha