۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۳

دبیر حزب پیروان خط امام و رهبری در استان قزوین: 

حضور در انتخابات زمینه ساز تقویت استقلال ملی خواهد شد

حضور در انتخابات زمینه ساز تقویت استقلال ملی خواهد شد

قزوین- دبیر حزب پیروان خط امام و رهبری در استان قزوین گفت: حضور حداکثری در انتخابات قطعا موجب اقتدار کشور، شکست دشمنان و تقویت استقلال ملی خواهد شد.

سید صادق سیاهپوش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص ویژگی‌های فرد اصلح اظهار کرد: باید فردی را برای جایگاه ریاست جمهوری انتخاب کرد که به مبانی انقلاب و نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و در راه خدمت به مردم قدم بردارد همچنین بتواند با قدرت تصمیم‌گیری بالا و تدبیر به موقع و درست برای حل مشکلات داخلی و خارجی چاره جویی کند.

وی بیان کرد: موضوع مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و در اولویت‌های بعدی موضوع انتخاب اصلح باید مورد توجه قرار داشته باشد، باید فردی را انتخاب کنید که معیارهای کارآمدی، نشاط و توانایی انجام کار، شب و روز نشناختن برای کار، استفاده از عناصر و همکاری خوب و توانایی استفاده از ظرفیت‌های کشور را دارا باشد.

سیاهپوش بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات قطعاً موجب اقتدار کشور، شکست دشمنان و استقلال ملی خواهد شد بنابراین همه مردم حضور در انتخابات را باید یک امر واجب بر خود بدانند.

وی افزود: رئیس جمهور اصلح کسی است که بتواند از توانایی و ظرفیت جوانان و نخبگان در مسیر پیشرفت به خوبی استفاده کند.

دبیر حزب پیروان خط امام و رهبری در استان قزوین در پایان عنوان کرد: رئیس جمهور دولت چهاردهم باید با الگو قرار دادن شهید رئیسی در مسیر حل مشکلات مردم پیشقدم شود، عدالت‌گستر باشد و به موضوع مبارزه با فساد نیز توجه ویژه داشته باشد.

کد خبر 6151011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha