۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۸

استاندار زنجان:

زنجانی ها همواره در صحنه انتخابات حماسه ساز بودند

زنجانی ها همواره در صحنه انتخابات حماسه ساز بودند

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه زنجانی ها همواره در صحنه های مختلف، بخصوص عرصه انتخابات حماسه ساز بودند، گفت: بالابودن مشارکت افزایش اقتدار و عزت نظام را رقم می زند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر جمعه در ستاد انتخابات استان زنجان گفت: زنجانی‌ها همواره در صحنه‌های مختلف، بخصوص عرصه انتخابات حماسه ساز بودند و بالابودن مشارکت افزایش اقتدار و عزت نظام را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه حمایت ملت همواره در عرصه‌های مختلف موفق بوده است، افزود: بر این اساس مردم باید با ولع و اشتیاق پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

افشارچی ادامه داد: حضور مردم استان زنجان در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت کم نظیر بود و مردم برای گرامیداشت همه شهدا آمدند و در امتداد آن نیز باید در صحنه حاضر شوند و جانشین شایسته ای برای رئیس جمهور شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی انتخاب کنند.

استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مولفه‌ها و شاخص‌های قدرت هر کشوری محسوب می‌شود، تأکید کرد: همه زمینه‌ها و زیرساخت‌ها باید برای تحقق مشارکت بالا در انتخابات فراهم شود.

افشارچی افزود: به یقین آبروی کشور تعداد آرایی است که به صندوق‌های رأی ریخته می‌شود و این نشان دهنده حساسیت مشارکت در انتخابات است.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شده اند و روند برگزاری انتخابات در استان مطلوب است.

استاندار زنجان گفت: ایران اسلامی این توان را دارد که در کمتر از چهار ماه سه انتخابات سالم را برگزار کند و این نعمتی است که همگان باید آن را قدر بدانیم.

کد خبر 6151018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha