۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۹

دبیر جمعیت وفاداران استان قزوین:

منتخب مردم باید به مناطق محروم توجه ویژه داشته باشد

منتخب مردم باید به مناطق محروم توجه ویژه داشته باشد

قزوین-دبیر جمعیت وفاداران استان قزوین گفت: منتخب مردم باید مسیر خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و آسیب‌پذیر را از شهید جمهور الگوبرداری کند.

احمد خورگامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسئله رفاه، معیشت، تورم، دلایل تورم، کسری بودجه، قیمت ارز، صادرات غیرنفتی و مسائل مربوط به اشتغال و تولید از جمله مسائلی است که مردم با آن بسیار دست و پنجه نرم می‌کنند که در این بین نقش رئیس جمهور بیشتر از همه پررنگ و اثرگذار است که فعالین اقتصادی نباید نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشند.

دبیر جمعیت وفاداران استان قزوین اظهار کرد: در روز شهادت رئیس‌جمهور و همراهان شاهد حضور بیش از ۱۲۰ نفر از سران کشورهای دیگر در تشییع و تدفین شهید جمهورمان بودیم که این امر نشان می‌دهد نگاه سایر کشورها، به جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از موارد آسیب‌زایی که باعث روزمرگی در کشور ما می‌شود عدم داشتن برنامه است مطرح کرد: سلامت، پاک دستی و سوابق کاری یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های انتخاب اصلح در میان کاندیداهاست که انتظار می‌رود این مهم نیز موردتوجه مردم قرار گیرد.

این فعال سیاسی بیان کرد: اگرچه مسیر و شیوه عملکرد کاندیدها با یکدیگر متفاوت است اما شهید رئیسی امید را به‌ویژه در بین مردم اقشار ضعیف جامعه ایجاد کرد و در حوزه مبارزه با فساد دولت ظرفیت‌های بسیار خوبی از خود نشان داد که لازم است این اقدامات ادامه‌دار شود و علت حضور مردم در ساعات اولیه نیز ادامه‌دار شدن مسیر خدمت شهید رئیسی است.

وی با بیان اینکه خدمات قابل توجهی توسط دولت سیزدهم به مردم ارائه شد که متأسفانه در اطلاع‌رسانی اقدامات کوتاهی شده است تأکید کرد: منتخب مردم باید مسیر خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و آسیب‌پذیر را از شهید جمهور الگوبرداری کند.

خورگامی ادامه داد: طی مسیر دولت سیزدهم در چند بخش ازجمله بین‌الملل شاهد تحولات چشمگیر در حوزه‌های مختلف بودیم و این در حالی بود که روابط ایران و عربستان وضعیت مناسبی نداشت اما با تدبیر وزیر امور خارجه دولت سیزدهم مجدداً ارتباط با این کشور صورت گرفت.

وی در پایان گفت: نگاه شهید آیت‌الله رئیسی به توانمندسازی داخلی بود، وی در سیاست‌های مدیریتی خود بر توان‌های داخلی داشتند و دولتشان به برجام امید و وابستگی نداشت که لازم است رئیس‌جمهور آینده به این موارد نیز توجه داشته باشند.

کد خبر 6151026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha