۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴

رییس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی:

پیش از اخذ رأی در خراسان رضوی فرایند انتخابات شبیه سازی شد

پیش از اخذ رأی در خراسان رضوی فرایند انتخابات شبیه سازی شد

مشهد- رییس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: خلاقیتی که استان خراسان انجام داد، این بود که چند روز قبل از انتخابات، کل فرایند انتخابات را در مدرسه‌ای شبیه‌سازی کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغری ظهر جمعه در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: زمان محدودی برای آماده سازی در اختیار داشتیم و یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از انتخابات، آموزش عوامل انتخابات است.

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی بیان کرد: با وجود اینکه زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری محدود بود اما چون از انتخابات مجلس فاصله نگرفته بودیم، بسیاری از آموزش‌ها مشترک بود و دغدغه‌ای نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در رأس هرم، آموزش‌های ستاد انتخابات خراسان‌رضوی بود، افزود: بعد فرمانداران، بخشداران و کارشناسان فرمانداری‌ها را آموزش دادیم و بعد هر شهرستان در محور این آموزش‌ها شروع به آموزش عوامل شهرستان‌های خود و بخش‌ها کرد.

اصغری عنوان کرد: خلاقیتی که استان خراسان رضوی انجام داد، این بود که چند روز قبل از انتخابات، کل فرایند انتخابات را در مدرسه‌ای شبیه‌سازی کردیم.

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: کلیپ‌های این شبیه‌سازی آماده و برای فرمانداران و بخشداران ارسال شد تا برای تک‌تک عوامل اجرایی ارسال شود.

وی افزود: تمام فرایند را در ۴۰ دقیقه خلاصه کردیم که می‌تواند نقش چک‌لیست را داشته باشد.

کد خبر 6151035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha