۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۵

استاندار مرکزی:

عوامل برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات در مرکزی ۲۵ هزار نفر هستند

عوامل برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات در مرکزی ۲۵ هزار نفر هستند

اراک- استاندار مرکزی گفت: عوامل برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعم از هیئت اجرایی، انتظامی، امنیتی و رسانه ها در مرکزی ۲۵ هزار نفر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه بعدازظهر جمعه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک اظهار کرد: امنیت کامل در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برقرار است.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان مرکزی ۱۲۰ خبرنگار جریان انتخابات را پوشش می‌دهند، گفت: ۲۵ هزار نفر هیئت اجرایی، انتظامی، امنیتی و رسانه‌ها در استان فرایند رأی گیری را اداره کردند.

۹۹ درصد شعب اخذ رأی استان مرکزی فعالیت خود را آنلاین آغاز کردند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: فرایند انتخابات امروز جمعه از ساعت ۸ صبح، ۹۹ درصد شعب فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز کردند و ۱۰۶۷ شعبه پیش بینی شده به صورت بر خط فعال شدند.

بهنام نظری افزود: تا این لحظه روند حضور مردم نسبت به دوره‌های گذشته روند بهتری دارد و امید است این مهم تداوم داشته باشد و در استان مرکزی شاهد برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری باشیم.

نظری با بیان اینکه کمیته‌های هشت گانه ستاد تا لحظه شمارش آرا و اعلام نتایج حضور دارند، تاکید کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، راهبردهای ۴ گانه مقام معظم رهبری همواره مورد توجه ویژه است و نیروی انتظامی، سپاه و دستگاه قضائی تعامل و هم‌افزایی لازم را با دست اندرکاران انتخابات دارند.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز بیان کرد: تا این لحظه هیچ موضوع امنیتی در این استان گزارش نشده و به طور حتم، اجازه هیچ فعالیت ضد امنیتی را نخواهیم داد و انتظار است چنانچه مورد مشاهده شد، اصحاب رسانه آن را گزارش کنند.

کد خبر 6151038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha