۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۸

فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

حضور در انتخابات حق و تکلیف هر شهروند ایرانی است

حضور در انتخابات حق و تکلیف هر شهروند ایرانی است

بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه مردم رأی خود را برای آینده نظام به صندوق بیاندازید، گفت: حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف هر شهروند ایرانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر جاویدان در ساعت اولیه انتخابات با حضور در مسجد قدس بندرعباس رأی خود را به صندوق انداخته و در جمع خبرنگاران گفت: به ملت ایران و مردم استان هرمزگان حافظان همیشگی خلیج فارس تبریک می‌گویم و برای این حضور سپاسگزار هستم.

سردار جاویدان با بیان اینکه حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف هر شهروند ایرانی است، افزود: مردم به جهت اهمیتی که مشارکت برای آینده کشور دارد در این امر حضور یابند و در سرنوشت کشور شریک شوند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: حضور در انتخابات حماسه آفرینی برای عزت و افتخار ایران است. مقام معظم رهبری فرمودند که قوام و دوام جمهوری اسلامی ایران در گرو مشارکت مردم در انتخابات است و فرمودند که انتخابات یک امر ضروری و واجب است لذا حجت را بر ما محرز کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به آمادگی کامل پلیس استان جهت تأمین امنیت تمامی شعب اخذ رأی، گفت: همه مردم خوب استان را به مشارکت دعوت می‌کنم؛ رأی خود را برای آینده این نظام به صندوق بیاندازند.

سردار جاویدان در پایان گفت: آنچه اکنون می‌بینیم، استقبال خوب مردم را نشان می‌دهد و گواه این است که درصد مشارکت بالا را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6151054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha