۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۳

فرماندار خدابنده:

۱۶۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان خدابنده فعال است

۱۶۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان خدابنده فعال است

زنجان- فرماندار خدابنده گفت: ۱۶۰ شعبه اخذ رأی شامل ۱۰۲ شعبه روستایی و ۸۵ شعبه شهری در این شهرستان فعال است. 

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۶۰ شعبه اخذ رأی شامل ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ شعبه سیار در سطح شهرستان خدابنده مستقر شده و کار رأی‌گیری در حال انجام است.

وی تعداد شعبات شهری را ۵۸ مورد برشمرد و گفت: ۱۰۲ شعبه نیز مناطق روستایی پیش‌بینی شده تا در همه مناطق مردم بتوانند آرای خود را به صندوق بیندازند و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه نیز در بخش افشار ۲۱ شعبه، دوتپه ۱۳ شعبه و بخش مرکزی ۵۸ شعبه مستقر شده است، عنوان کرد: تعداد شعبات بزینه رود ۳۴ و سجاسرود نیز ۳۲ شعبه است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات در شهرستان چهار هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی مشارکت دارند، یادآور شد: عوامل مستقر در شعبات، کار رأی گیری را با دستگاه تشخیص هویت انجام می‌دهند.

تاراسی با تأکید بر اینکه مردم کار رأی‌گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند، خاطرنشان کرد: عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در سطح شهرستان از ساعت ۶ صبح در شعبه‌ها مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم خدابنده به طور معمول در انتخابات بیشترین درصد مشارکت را در استان دارند، تصریح کرد: میزان مشارکت مردم خدابنده در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۰ درصد اعلام شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده به برگزاری انتخابات سالم و در مدار قانون تأکید کرد و گفت: صیانت از آرا از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه نظارت‌های جدی و لازم وجود دارد.

کد خبر 6151088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha