۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس خبر داد؛

مشارکت شهروندان قزوینی در انتخابات مطلوب بوده است

مشارکت شهروندان قزوینی در انتخابات مطلوب بوده است

قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت شهروندان در نیمه نخست روز خوب و مطلوب بوده اما انتظار داریم که مشارکت بیش از این باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی حاشیه بازدید از ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان قزوین اظهار کرد: خوشحالیم مردم با یک انتخاب قوی برای ایجاد حکومت اسلامی و سرافراز تلاش می‌کنند و امروز حضور بانوان در انتخابات نسبت به دوره‌های قبل حضور متفاوتی داشتند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، ثبت‌نام خانم‌ها را شاهد بودیم که این نشان می‌دهد زن مرد می‌توانند در ایران عزیز یک فرصت برابر باشند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی در سال جاری با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری ولایت مداری خودشان را نشان دادند و طبق بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه فضای انتخابات باید از لجن پراکنی، توهین و افترا دور شود و فضای انتخاباتی کاملاً اخلاق مدارانه باشد ما دیدیم که کاندیدها نیز بر این اصل مهم پایبندند.

این مسوول ادامه داد: میزهای نشست‌ها و مناظرات انتخاباتی در یک فضای مسالمت‌آمیز برگزار شد که این اقدام از آیت‌الله شهید رئیسی در مناظرات قبلی انتخاباتی از خودش به یادگار مانده و امیدواریم این امر در ادوار آینده نیز ادامه‌دار باشد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده مشارکت شهروندان در نیمه نخست روز خوب و مطلوب بوده اما انتظار داریم که مشارکت بیش از این باشد.

محمدبیگی با بیان اینکه هم‌زمانی انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای اسلامی در ادوار گذشته حال و هوای خاصی به انتخابات می‌بخشید تشریح کرد: ظرفیت سه قوه در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که حرکت کشتی آرام جمهوری اسلامی در اقیانوس جهانی در حرکت است و با اقدام به‌موقع مجلس شورای اسلامی، اداره کشور بدون هیچ خللی در حال استمرار است و بدون هیچ مشکلی کشور مدیریت می‌شود.

کد خبر 6151104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha