۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۵

مهر گزارش می‌دهد؛

قدم گذاشتن در عرصه انتخابات به عشق شهدا

قدم گذاشتن در عرصه انتخابات به عشق شهدا

دهاقان _ انتخابات یکی از شاخص های دموکراسی و عرصه سرنوشت ساز است و مردان و زنان دهاقان به عشق شهدا پا در عرصه انتخابات گذاشته اند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها _ الهام هاشمی: مردمی بودن و خادم بودن، پیروی از حضرت علی (ع) است و وظیفه هر مسؤولی در حکومت اسلامی است اما مردم هم باید برای احقاق حق خود همیشه در صحنه حاضر باشند.

انتخابات یعنی رسیدن مردم به حق خود. پس از شهادت رئیس جمهور هم اکنون نوبت مردم است تا پای صندوق رأی حاضر شوند تا با انتخاب اصلح، راه شهید رئیسی ادامه یابد. مردم یکی از پایه‌های اصلی اقتدار ملی محسوب می‌شوند و مشارکت سیاسی بالای مردم در امور کشور و در شکل متداول آن یعنی انتخابات، تولید قدرت ملی می‌کند.‌

رأی دادن امری خیر است

در صف رأی دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مادر بزرگی عصا به دست ایستاده و در این باره می‌گوید: با توکل به خدا می‌خواهم رأی بدهم، مبادا دیر بشود یا حال من خوب نباشد و نتوانم شرکت کنم.

وی افزود: به‌نوه‌هایم هم گفته‌ام رأی بدهند تا در این امر خیر و ثواب شریک باشند.

این شهروند دهاقانی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر این‌که ای کاش صندوق سیار برای شما تهیه شده بود؟ گفت: خودم تمایل داشتم به این مکان بیایم، زیرا خداوند برای هر قدم خیر، اجر و پاداش در نظر دارد و خواستم به جوانان بگویم بدون هیچ بهانه‌ای پای صندوق رأی حاضر شوند تا دشمنان شاد نشوند.

وی ضمن ابراز عشق و علاقه به شهدا، خاطرنشان کرد: در طول عمرم همیشه پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌ام تا فرد اصلح انتخاب شود و کشورم استوار باقی بماند و خون شهدا پایمال نشود زیرا ما هر چه داریم از شهدا داریم.

این شهروند دهاقانی مطرح کرد: امروز خود را همانند مادر شهید می‌دانم و به عشق شهدا برای کشورم قدم بر می‌دارم.

انتخابات عرصه سرنوشت ساز است

راضیه حمیدی یک شهروند دهاقانی دیگر در پای صندوق رأی، می‌گوید: من به عنوان یک بانوی ایرانی امروز در پای صندوق رأی حاضر شدم تا خودم برای خودم تصمیم بگیرم.

وی افزود: حضور در انتخابات برای کشور ما در این برهه تاریخی بسیار حساس و سرنوشت ساز است، البته همه انتخابات به واسطه اینکه مردم با حضور و انتخاب خود تصمیم می‌گیرند که سرنوشت جامعه را تعیین کنند مهم است.

این بانوی دهاقانی تصریح کرد: حواسمان باشد که در انتخابات این دوره چشم‌های بسیاری در جهان به نظاره نشسته تا چگونگی برگزاری انتخابات در ایران را ببینند و نظر دهند.

وی انتخابات را عرصه سرنوشت ساز برشمرد و گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری است و مردم باید با حضور پرشور در این انتخابات در سرنوشت خود سهیم شوند.

انتخابات یکی از شاخص‌های دموکراسی است

در ادامه رضا احمدیان دیگر شهروند دهاقانی اظهار داشت: من همیشه در همه انتخابات شرکت کرده‌ام تا فرد اصلح انتخاب شود.

وی افزود: دشمنان نظام برای کمرنگ کردن انتخابات از هر ابزاری استفاده می‌کنند ولی مردم ایران نشان داده اند که هیچگاه پشت نظام را خالی نخواهند کرد.

احمدیان گفت: من با خانواده و حتی پدر بزرگ و مادربزرگم در انتخابات شرکت می‌کنیم تا وفاداری خود را به کشورمان نشان دهیم.

وی اذعان کرد: انتخابات یک وظیفه ملی، حقوقی، قانونی و دینی است و حق مردم است که در انتخابات شرکت کنند.

این جوان دهاقانی اذعان کرد: انتخابات یکی از شاخص‌های دموکراسی است که در ایران اجرا می‌شود و باید مهم و سرنوشت ساز تلقی شود زیرا جهانیان چشم به نتیجه و آمار شرکت کنندگان دوخته‌اند و مردمان دهاقان امروز حضور باشکوهی داشتند.

کد خبر 6151114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha