۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۷

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان زنجان خبرداد؛

پوشش انتخابات استان زنجان توسط ۱۳۴ خبرنگار و عکاس 

پوشش انتخابات استان زنجان توسط ۱۳۴ خبرنگار و عکاس 

زنجان- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۱۳۴ نفر از اصحاب رسانه استان زنجان پوشش انتخابات را برعهده دارند.  

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ورقایی عصر جمعه با حضور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان اظهار کرد: ۱۳۴ نفر از اصحاب رسانه استان شامل خبرنگار، عکاس و عوامل فنی صدا و سیما انتخابات ریاست جمهوری را در زنجان پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت خبرنگاران به روز انتخابات محدود نبوده و پیش و پس از انتخابات نیز رسالت خود را انجام می‌دهند، عنوان کرد: دعوت به مشارکت در انتخابات از تلاش‌های اثربخش اصحاب رسانه است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان زنجان ادامه داد: فعالیت خبرنگاران از ساعت اولیه امروز جمعه هشتم تیرماه و همزمان با توزیع صندوق‌های رأی آغاز شد که تا زمان اتمام رسمی فرایند انتخابات ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از خبرنگاران و عکاسان در سطح شعبات اخذ رأی مشغول شده و تعدادی نیز در محل ستاد انتخابات در استانداری مستقر هستند و آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری را در استان مخابره می‌کنند.

ورقایی یادآور شد: بنابر اعلام ستاد انتخابات استان زنجان انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان طبق توافق وزارت کشور با شورای نگهبان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود.

کد خبر 6151126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha