۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۸

رحیمی:

حضور در انتخابات برای سرزمین‌مان مهم است

حضور در انتخابات برای سرزمین‌مان مهم است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تاکید کرد: حضور در انتخابات برای آینده و سرزمین ایران مفید است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی پس از حضور در پای صندوق سیار رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مقر پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: وظیفه همه ملت ایران است که برای اعتلای ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در این انتخابات برابر فرمان مقام معظم رهبری شرکت کنیم همه تکلیف و وظیفه داریم که با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی اقتدار خود را به نمایش بگذاریم و از این طریق مشت محکمی بر دهان کسانی که نمی‌خواهند سرافرازی و قدرت نظام و کشور عزیزمان را ببینند، بزنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه حضور در این انتخابات تکلیف است و برای آینده و سرزمین ما مفید است، گفت: باید در انتخاب افراد، فردی که توانمندی لازم را داشته باشد و در عمل این توانمندی را داشته باشد انتخاب کنیم. فردی که نشان داده باشد پیرو و گوش به فرمان ولایت است و به آرمان‌های امام و شهدا پایبند است و برای ایجاد عمران و آبادی و ارتباط با کشورهای دیگر و حل مشکلات مردم و در رأس آن مشکلات اقتصادی مردم برنامه و تلاش داشته باشد.

رحیمی گفت: آینده متعلق به ماست و هیچ کشوری قرار نیست برای ما کاری کند و ما باید ایران اسلامی را با تلاش و همت خود بسازیم.

کد خبر 6151130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha