۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۷

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امروز چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای است

امروز چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای است

تبریز-فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرسرتیپ عباس عظیمی روز جمعه پس از حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، افزود: امروز چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است و بر همین اساس بر تک تک واجدین شرایط لازم است با حضور گسترده و مشارکت بالا ولایتمداری و پایبندی خود به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

وی یکی از عوامل اصلی و مهم اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی را حضور پرشور مردم در انتخابات عنوان و اظهار کرد: شخصیت و هویت متعالی ایران اسلامی در جهان امروز حاصل حضور مردم در صحنه‌های مختلف و پشتیبانی از جمهوری اسلامی است.

امیر عظیمی مردم سالاری دینی را دستاورد بزرگ و اصلی انقلاب اسلامی در عرصه ملی و بین المللی دانست.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین بی طرفی، در تمامی عرصه‌های اجتماعی و سیاسی کشور نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای دارد، یادآور شد: ملت نستوه و سرافراز ایران اسلامی با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه خود نقش مهمی در توسعه قدرت و اقتدار ایران اسلامی ایفا خواهند کرد.

امیر عظیمی گفت: نیروی پدافندهوایی در عرصه نظامی به وظیفه ذاتی خود که حراست از مرزهای هوایی کشور است به نحو احسن عمل کرده و امروز هم کارکنان و خانواده‌های این نیرو با شرکت گسترده در انتخابات به وظیفه سیاسی خود در قبال کشور و ملت عمل خواهند کرد.

کد خبر 6151133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha