۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۸

استاندار قزوین:

امنیت در انتخابات موجب صیانت از حق مردم می‌شود

امنیت در انتخابات موجب صیانت از حق مردم می‌شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: امنیت در انتخابات موجب صیانت از حق مردم می‌شود و استراتژی جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌ها مبتنی بر تدبیر، عقلانیت و اندیشه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: در استان قزوین، هزاران نفر متصدیان امنیت انتخابات هستند و این امنیت مرهون زحمات پاسداران، سربازان گمنام امام زمان (عج)، بسیج و نیروی انتظامی است ک صادقانه انجام می‌شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: امنیت در انتخابات موجب صیانت از حق مردم می‌شود و استراتژی جمهوری اسلامی در تمامی حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نسبت به مردمانش همیشه مبتنی بر تدبیر، عقلانیت و اندیشه بوده و انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که ما بروز و ظهور باور مردم را در اثرگذاری رأی آن‌ها خواهیم دید.

وی با اشاره به فرصت باقی‌مانده برای اخذ رأی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری، یکی از مهم‌ترین انتخاباتی است که در کشور برگزار می‌شود. از همه افراد واجد شرایط رأی درخواست مشارکت دارم تا در سرنوشت جایگاه و نقش دولت سهیم باشند.

این مسؤول ادامه داد: توسعه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی در اختیار دولت‌ها است و انتخاب رئیس‌جمهور برای پیشبرد توسعه این حوزه‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز به‌دقت و حضور حداکثری دارد زیرا انتخاب سهل‌انگارانه در انتخاب یک فرد اصلح غفلتی است که ممکن است اثر عکس بر امور کشور داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: برای تمام مراکز جمعیتی در استان برنامه اخذ رأی به‌صورت صندوق ثابت و یا صندوق سیار برای مراکزی که جمعیتش به مقدار کافی نیست، لحاظ شده است و برای هرکسی که قابلیت قانونی و حق رأی دارد مکانیسم‌های اخذ رأی را در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6151153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha