۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۹

دادستان کرمانشاه:

گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه اعلام نشده است

گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه اعلام نشده است

کرمانشاه- دادستان کرمانشاه به برقراری امنیت در فرایند انتخابات اشاره کرد و گفت: گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کرمی عصر جمعه در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه اظهار کرد: بعد از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی بر اساس تکلیف قانونی طی مدت ۵۰ روز باید انتخابات رئیس جمهور جدید برگزار می‌شد که بر اساس تلاش‌ها و هماهنگی‌های انجام شده این فرایند طی مدت ۴۰ روز این آمادگی به عمل آمد.

وی افزود: شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی با اولویت پیشگیری از وقوع جرایم تشکیل شده که فضای حقیقی و مجازی توسط ناظرین به صورت شبانه روزی رصد شد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون فرایند انتخابات بدون مشکل انجام گرفته و در فضای مجازی با توجه به انتشار مطالب کذب افرادی که ناشران این مطالب بودند توسط پلیس فتا اخطار و تذکرات لازم را دریافت کردند.

کرمی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه تخلف انتخاباتی تاکنون گزارش نشده، خاطرنشان کرد: رؤسای ستاد انتخاباتی کاندیداها با اذعان خود هیچ تخلفات انتخاباتی نداشته و گزارشی هم از شهرهای مختلف اعلام نشده است.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم تا پایان فرایند انتخابات و رأی گیری فضای امنیت و آرامش در جامعه و شعب اخذ رأی وجود داشته باشد و پس از شمارش آرا نتیجه مشخص خواهد شد.

کد خبر 6151184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha