۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲

فرماندار اسلامشهر:

کوچکترین مشکلی در شعب اخذ رای اسلامشهر گزارش نشده است

کوچکترین مشکلی در شعب اخذ رای اسلامشهر گزارش نشده است

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه روند انتخابات در این شهرستان به خوبی پیش می‌رود، گفت: کوچکترین مشکلی در شعب اخذ رای اسلامشهر گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: در انتخابات امروز ٢۶٢ صندوق اخذ رأی جهت دریافت آرا شهروندان پیش بینی شده است.

فرماندار اسلامشهر افزود: رأی گیری از مردم در شهر اسلامشهر در ۱۸۵ شعبه، بخش چهاردانگه در ۴۲ شعبه، بخش احمدآباد مستوفی در ۱۷ شعبه و روستاهای بخش مرکزی نیز در ۱۸ شعبه در حال انجام است.

حبیبی با بیان اینکه بیش از هفت هزار نفر در روند اجرای انتخابات در اسلامشهر مشارکت دارند، افزود: میز هدایت با حضور اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی نیز در فرمانداری تشکیل شده و امورات مربوط به شعب اخذ رأی رصد می‌شود تا رأی گیری از مردم بدون مشکل در سطح شهرستان انجام شود.

وی گفت: با توجه به اینکه انتخابات تمدید شده است، همه عوامل اجرایی و نظارتی شهرستان اسلامشهر تا آخرین ساعات اقدام به اخذ رأی شهروندان خواهند داشت.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و همه دست اندرکاران انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در اسلامشهر تلاش مضاعفی خواهند داشت تا با صحت و سلامت این مسئولیت خطیر را به سرانجام برسانند.

کد خبر 6151286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میهمی ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      خداقوت به فرمانداربااخلاص مردمی و پرتلاش .