۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۷

رییس ستاد انتخابات اردبیل:

آمار و اطلاعات از رسانه‌های رسمی پیگیری شود

آمار و اطلاعات از رسانه‌های رسمی پیگیری شود

اردبیل- رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مردم به هیچ وجه به شایعات، آمار و اطلاعات رسانه‌های غیررسمی توجه نکنند و اطلاعات را تنها از اطلاعات رسمی پیگیر باشند.

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تا ساعت ۲۲ امشب شاهد تمدید انتخابات برای دومین بار بودیم.

وی تصریح کرد: از ساعت ۶ تا هشت صبح مراحل آماده‌سازی صندوق‌ها و شعبات اخذ رأی انجام شد و با ۳۱ هزار عوامل اجرایی وارد فاز انتخابات چهاردهمین مرحله ریاست جمهوری در استان اردبیل شدیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تمام یک‌هزار و ۳۷۵ شعبه اخذ رأی در استان اردبیل از هشت صبح بدون هیچ‌گونه اختلال و مانعی در حال رأی‌گیری هستند.

قاسمیان با بیان اینکه تمام امکانات برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری فراهم است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد، افزود: طبق آمارهایی که به دست ما رسیده انتخابات با مشارکت بالا حتی در ساعت‌های پایانی در حال انجام است و همان طور که مردم در ۱۱ اسفندماه حضور بالایی را رقم زدند، امروز نیز شاهد حضور و سیل عظیم ملت در پای صندوق‌های رأی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ۱۱ اسفندماه استان اردبیل از نظر مشارکت رتبه ۹ کشوری و رتبه اول شمال‌غرب کشور را کسب کرد که امیدواریم با حضور امروز، مردم رکوردی دیگر را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری نصیب اردبیل کنند.

قاسمیان اضافه کرد: انتخابات با امنیت بالا در حال انجام است و مشارکت مردم تکلیف رئیس جمهور منتخب را سنگین و وظیفه خدمت‌رسانی را پربهاتر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم به هیچ وجه به آمار و اطلاعات رسانه‌های غیررسمی و شایعات توجه نکنند، بیان کرد: به محض اینکه آمار دقیقی از شمارش آرا را به دست آوردیم، به اطلاع مردم می‌رسانیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: اصل رأی‌گیری و اتمام موفقیت‌آمیز آن تمکین همه مردم و طرفداران به نتیجه انتخابات است و از طرفداران انتظار داریم بعد از پایان رأی‌گیری با متانت و تمکین به نتیجه، رئیس جمهور منتخب را در خدمت‌رسانی بیشتر یاری کنند.

کد خبر 6151292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha