۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۵

فرمانده سپاه اردبیل:

مردم با حضور حماسی خود نشان دادند به سرنوشت کشور حساس هستند

مردم با حضور حماسی خود نشان دادند به سرنوشت کشور حساس هستند

اردبیل-فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مردم با حضور حماسی خود امروز در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که خواهان توسعه کشور هستند و این مسئولیت رئیس جمهور منتخب را سنگین‌تر می‌کند.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فرمان مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابت فصل‌الخطاب برای همه ما است و باید جان بر کفانه به این فرمان لبیک گفت.

وی با بیان اینکه ما امروز شاهد تحقق تمام منویات مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات پرشور، سالم، امن و با مشارکت بالا بودیم، تصریح کرد: مردم ما همواره نشان دادند در رسیدن به توسعه و پیشرفت گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و امر ولی فقیه زمان را با هیچ متاعی معامله نمی‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه امروز ملت ما با حضور پرشور در انتخابات نشان دادند خواهان توسعه هستند، گفت: این امر وظیفه رئیس جمهور منتخب را سنگین‌تر می‌کند که باید بتواند پاسخی مناسب برای این حضور داشته باشد.

محمدی‌اصل ملت ایران را همواره مدافع و لبیک‌گوی پیام مقام معظم رهبری دانست و افزود: ۴۵ سال است که رهبر اشاره کرده و ما با سر دویده‌ایم که همین برای ما افتخاری ارزشمند محسوب می‌شود.

کد خبر 6151316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha