۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۸

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

انتخابات فرصتی سرنوشت‌ساز است/ امیدواری برای درخشش نام مقدس ایران

انتخابات فرصتی سرنوشت‌ساز است/ امیدواری برای درخشش نام مقدس ایران

مدیر رادیو نمایش با اشاره به مشارکت مردمی در انتخابات اظهار امیدواری کرد که نتیجه این انتخابات باعث شود نام مقدس ایران در داخل کشور و در قالب جمهوری اسلامی ایران بدرخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و مدیر رادیو نمایش با حضور در حسینیه جماران از اهمیت استراتژیک انتخابات ریاست جمهوری در دوره چهاردهم و اجرای ۲ مطالبه مهم در دولت آینده سخن گفت.

سوهانی در ابتدا با اشاره به حضور مردم در این انتخابات عنوان کرد: مشارکت خیلی خوب است، انتخابات یکی از آن عرصه‌های سرنوشت ساز برای مردم ما است که همیشه از این فرصت‌ها استفاده کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امیدواریم نتیجه این انتخابات هم به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف و نجیب کشور باشد. امیدواریم این انتخابات باعث شود نام مقدس ایران در داخل کشور و در قالب جمهوری اسلامی ایران بدرخشد و مثل همیشه در عرصه‌های بین المللی باعث شکوفایی شده و منجر به پیروزی شود.

مدیر رادیو نمایش با اشاره به مطالبه‌هایی که از دولت آینده می‌توان داشت، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات عمومی مردم ایران‌زمین بحث توسعه و پیشرفت است که در کشوری مثل ایران فقط مظاهر آن تکنولوژیک نیست.

گفت‌وگوی کامل این مصاحبه را می‌توانید از طریق ویدئو تماشا کنید.

کد خبر 6151354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha