۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۴

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان عنوان کرد؛

اتمام اخذ رأی در برخی شعبات روستایی گیلان

اتمام اخذ رأی در برخی شعبات روستایی گیلان

رشت _ دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اتمام اخذ رأی در برخی شعبات روستایی استان گفت: رأی گیری در شهرهای گیلان تا پایان برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شفیعی ثابت شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، روند اخذ در گیلان تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه اتمام فرایند رأی گیری در شعبات روستایی به میزان مشارکت بستگی دارد، گفت: متولیان شعب اخذ رأی در مناطق روستایی در صورت مشاهده عدم مشارکت مردم می‌توانند فرایند رأی گیری را متوقف کنند.

شفیعی ثابت با بیان اینکه فرایند رأی گیری در کلیه شعبات شهری گیلان برقرار است، اضافه کرد: مراجعه کنندگان در شعبات اخذ رأی در شهرها همچنان با شور و شعف همراه است.

وی با اشاره به حضور مثال زدنی قشر جوان در انتخابات افزود: بالاترین رنج مشارکت مردم در میانگین سنی ۱۸ تا ۲۵ سال بوده است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره جزئیات آماری این رویداد سیاسی در استان بیان کرد: تعداد. ۲۰۰ نفر از افراد مسن بالای ۹۵ سال در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان شرکت کردند.

به گفته شفیعی بر اساس داده‌های آماری، از تعداد شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری ۴۵ درصد سهم بانوان و ۵۵ سهم آقایان بوده است.

وی ادامه داد: ۱۱ درصد از شرکت کنندگان انتخابات با شناسنامه رأی دادند و ۸۹ درصد با کارت ملی اقدام به رأی دهی کردند.

کد خبر 6151452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • برادر شهید IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      0 3
      سلام خدارا شاکریم که ولی نعمتان انقلاب اسلامی ایران همیشه وهمه وقت پای نظام ودین مملکت ایستاده اند وهمیشه وظایف شان را به نحو احسن انجام میدهند که جای شکر دارد حالا دیگه نوبت رییس جمهور دیگه حالا هرکدام از اقایان با رای مردم حائز اکثریت شدند برای این مردم از جان ودل مایه بزارند((به امید ان روز نشسته
    • بهمن شیرگیر رزمنده تالش جماکوه ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      2 2
      سلام ودرودبه ملت خوب گیلان ومردم تالش بزرگ
    • بهمن شیرگیر رزمنده تالش جماکوه ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      0 2
      سلام ودرودبه ملت خوب گیلان ومردم تالش بزرگ