۹ تیر ۱۴۰۳، ۰:۱۲

استاندار تهران:

از افراد حاضر در شعب رای اخذ شود

از افراد حاضر در شعب رای اخذ شود

تهران- استاندار تهران از عوامل اجرایی شعب خواست، رای افراد حاضر اخذ شود و گفت: افرادی که در اجرای انتخابات کمک کردند، بنا به  تشخیص مدیران ارشد خود می توانند، از مرخصی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بامداد شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت ۶ صبح جمعه همه عوامل اجرایی پای صندوق حاضر بودند و تاکنون در فاصله ۱۶ ساعت زحمات زیادی متقبل شدند و مردم بیش از همه عوامل اجرایی زحمت کشیدند.

وی افزود: مردم در فضایی بسیار خوب پای صندوق‌های رأی آمدند و به انتخاب فرد اصلح پرداختند و نتایج آرا مردم در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود.

استاندار تهران گفت: تا ساعت ۱۲ امشب ساعت رسمی برای اخذ رأی مردم بود و این ساعت پایان زمان رسمی رأی گیری است و از این به بعد شعب اخذ رأی با تشکیل جلسه و شمارش آرا به کار خود پایان داده و صورتجلسه را تنظیم و ارسال می‌کنند.

فخاری گفت: در شعبی که افراد حضور دارند، درب شعب بسته شده و از افراد حاضر اخذ رأی انجام شود و سپس به شمارش آرا و تنظیم صورتجلسات بپردازند.

وی گفت: با توجه به اینکه ممکن است شمارش آرا زمان بر باشد، افرادی که در اجرای انتخابات کمک کردند، بنا به تشخیص مدیران ارشد خود می‌توانند، از مرخصی چند ساعته و یا یک روزه استفاده کنند و یا دیرتر سر کار حاضر شوند.

کد خبر 6151516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha