۹ تیر ۱۴۰۳، ۸:۴۲

سرهنگ کشیر:

معابر پایتخت خلوت است

معابر پایتخت خلوت است

 معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حجم کم ترددها و خلوتی معابر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد حجم کم ترافیک در سطح معابر پایتخت بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌های آبشناسان، همت، حکیم، شهید سلیمانی، بابایی، چمران، شیخ فضل الله، زین‌الدین، محمد علی جناح روان و تهران کرج در هر دو مقطع در حال حرکت است.

سرهنگ کشیر افزود: در بزرگراه صیاد شیرازی مقطع شمال به جنوب و همچنین در مقطع جنوب به شمال نواب از مقطع پل امام خمینی در باند اصلی (ره) بار ترافیکی ورود به هسته مرکزی شهر را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: در محدوده بزرگراه‌های یادگار امام (ره)، امام علی (ع)، آزادگان و خیابان آزادی شاهد حجم کم ترددها و خلوتی معابر و به همین نسبت احتمال افزایش سرعت‌ها در این مقاطع هستیم.

وی از رانندگان خواست با توجه به خلوتی معابر و حجم کم ترددها با سرعت مجاز تردد کرده و از سبقت در معابر خلوت جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ و دلخراش در سطح معابر شهر نباشیم.

سرهنگ کشیر همچنین از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان وارد تونل‌های سطح شهر به دلیل انباشت گازهای آلاینده و احتمال واژگونی و تصادفات نشوند و با این اقدام و تخلف جان خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست با مدیریت زمانی خوبی که در ابتدای هفته مشخص کرده‌اند به موقع به مقاصد و محل کار خود برسند و ترافیک مصنوعی را در شهر شاهد نباشیم.

کد خبر 6151575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha