۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۱

در چهارمحال و بختیاری؛

بیش از ۴۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند

بیش از ۴۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند

شهرکرد-رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام بیش از ۴۰۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین هم‌زمان با عید غدیر خم خبر داد.

علی منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هم‌زمان با شب عید سعید غدیر خم پایگاه‌های جذب حامی در مسیر برگزاری جشن‌های مردمی استقرار یافت.

وی ضمن تقدیر از مشارکت مردم نیکوکار استان افزود: بیش از ۴۰۰ نفر از دوستداران حضرت علی علیه‌السلام با الگوگیری از ایشان در سامانه اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کردند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت را ۸ هزار و ۷۰۰ فرزند عنوان و بیان کرد: ۲۳ هزار و ۱۰۰ نیکوکار از این تعداد فرزند حمایت می‌کنند.

منصوری خاطرنشان کرد: فرزندان خانواده‌های نیازمند متأسفانه با مشکلات اقتصادی از جمله در زمینه تحصیل مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیازهای اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.

لازم به ذکر است، همچنین کد دستوری #۰۳۸ *۸۸۷۷* برای پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای فرزندان معنوی شما در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6151608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha