کارگاه تخصصی «قرآن از نگاه مستشرقان» برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی «قرآن از نگاه مستشرقان» برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی «قرآن و پیامبر شناسی؛ از نگاه مستشرقان سده‌های ۲۰ و ۲۱: از قهر تا آشتی» در خانه اندیمشندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه تخصصی «قرآن و پیامبر شناسی؛ از نگاه مستشرقان سده‌های ۲۰ و ۲۱: از قهر تا آشتی» با حضور اساتید دانشگاه و صاحبنظران این حوزه برگزار می‌شود.

در این نشست که فروغ پارسا عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و همچنین محمد منصور نژاد عضو هیئت مدیره انجمن علمی مطالعات صلح ایران حضور دارند به صحبت در موضوعات «طیف بندی و جریان شناسی آثار خاورشناسان درباره سیره پیامبر اسلام» و نیز «بررسی رهیافت مستشرقان سده‌های ۲۰ و ۲۱ در باب قرآن» خواهند کرد.

این نشست به همت کمیته دین پژوهی انجمن علمی مطالعات صلح ایران با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی و گروه پژوهشی علوم سیاسی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی روز یکشنبه ۱۷ تیر از ساعت ۹ الی ۱۳ در سالن خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد علمی می‌توانند تا ۱۵ تیرماه طریق لینک پیش رو به نشانی https://forms.gle/dL2Ej45M2sNZ5XNU6 ثبت نام نمایند. گفتنی است به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی نامه اعطا خواهد شد.

کد خبر 6152048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha