۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸

با حکم رییس کمیته امداد؛

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان منصوب شد

مدیر کل کمیته امداد استان گیلان منصوب شد

رییس کمیته امداد در حکمی «سیدمجتبی جلالی‌پور» را به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان گیلان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سیدمجتبی جلالی‌پور» به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان گیلان منصوب شد. متن این حکم به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای سیدمجتبی جلالی‌پور

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده قبلی، به موجب این ابلاغ جناب عالی را برای مدت دو سال به عنوان مدیر کل استان گیلان در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

نهادی که بر اساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل (ره) بایستی پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و مأموریت اصلی آن در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگان است.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری گردیده انتظار می‌رود بر مبنای توصیه مؤکد معظم له مبنی بر بهره گرفتن از نیروهای جوان، مؤمن و انقلابی و با نصب‌العین قرار دادن بیانات راهبردی ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در تمامی سطوح نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) گام بردارید.

امید است تحت عنایات حضرت ولی عصر (روحی له الفداء) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فراهم گردد.

کد خبر 6152049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha