۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

رییس اداره پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

افزایش سرعت بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان 

افزایش سرعت بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان 

زاهدان_ رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی سیستان و بلوچستان، گفت: سرعت بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان افزایش می یابد.

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی، از افزایش سرعت بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان خبر داد.

وی با اشاره به نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، اظهار داشت: از صبح یک شنبه تا عصر چهارشنبه (۱۰ تا ۱۳ تیر) وزش باد شدید و گردوخاک، برخی نقاط طوفان گردوخاک برای مناطق شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت تأثیر، به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه کرده و از ترددهای غیر ضروری در فضای باز در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری کنند.

وی اضافه کرد: در این مدت از کار در ارتفاع پرهیز و از گلخانه‌ها محافظت کرده و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 6152051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیتانی ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      مسولین محترم. شما بخدا بجای سیستان اینه همه طوفان های خانماسوز جان مال مردم را به خطرناک ترین حد رسیده .طوفانها در سایر نقاط کشور می‌بود .مردم چکار میکردند .یا مسولین . سیستان به داد مردم برسید .نه آب نه کار نه کشاورزی نه جان هیچی ندارند چرا به داد مردم زابل روستاها نمی‌رسید . بخش بزرگ دریاچه را درختکا