۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱

تقدیم ۲۸ شهید تنها در ۱۰۰ روز

چرا شهادت خادمان امنیت در فراجا سر وصدا به پا نمی کند

چرا شهادت خادمان امنیت در فراجا سر وصدا به پا نمی کند

چرا شهادت نیروهای پلیس که برای امینت ما شهید می‌شوند مانند وقایع دیگر سر و صدا به پا نمی‌کند؛ چون پلیس است برای شهادت آفریده شده؟ چون شغلش حفظ امنیت است باید شهید شود؟

خبرگزاری مهر، گروه جامعه؛ هدف امام حسین از قیام و فدا کردن فرزندان و یاران وفادارش نجات ما از جهالت، بی‌خردی ها و ضلالت‌ها و حرکت جامعه به سمت خداوند و احیای واقعی دین اسلام بود، جامعه دین دار و خدا محور فساد ستیز می‌شود و جوانی که به سمت مبارزه با فساد حرکت کند، ظلم ستیز و مطالبه گر خواهد شد.

امام حسین (ع) برای جلوگیری از فساد قیام کرده و جان خود را فدا کردند تا جامعه بستر فساد، سردرگمی و خرافات نشود؛ امروز نیروهای فراجا برای تحقق اهداف امام حسین (ع) که همان مبارزه با فساد اقتصادی، تبعیض در جامعه، فساد اخلاقی، آلودگی جوانان، جرم و جنایت است جان خود را فدا می‌کنند.

نیروی‬ انتظامی، پلیس، سرباز وظیفه، مأمور، جوان رشید، پدر شاید هم سردار … هر چه می‌خواهی نامش را بگذار همان‌هایی که با رشادت برای حراست و حفاظت از من و شما جان خود را فدا می‌کنند، همان‌هایی که شب و روز، درجه، خستگی، سن و سال برایشان معنی ندارد، همان‌هایی که در مظلومیت به شهادت می‌رسند، همان‌هایی که در جا حضور دارند تا ناامنی و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند، ‏همان‌هایی که جانشان را فدای ملت می‌کنند.

انگار مأموران پلیس را برای جان دادن آفریده شده‌اند؛ گاه در میدان نبرد شهید می‌شوند، گاه ترور شده و گاه با زخم زبان‌ها و دشنام‌های عده‌ای که تنها زمانی ناامنی‌ها را فریاد می‌زنند که خود و اطرافیانشان دچار بحران شوند.

چرا شهادت نیروهای پلیس که برای امینت ما شهید می‌شوند مانند وقایع دیگر سر و صدا به پا نمی‌کند؛ چون پلیس است برای شهادت آفریده شده؟ چون شغلش حفظ امنیت است پس باید شهید شود؟ و به عنوان یک مسئله عادی به آن نگاه کنیم؟ امنیت، نعمتی که از نظرِ مردم پوشیده است تا آنگاه که ناامنی رخ دهد، اما گویا حافظان امنیت در همه حال از دیده‌ها نهانند.

از سواحل دریا تا جداره‌های خاکی، انتخابات، جشن‌های آئینی، بازی‌های فوتبال و … خادمان امنیت فراجا برای آرامش و رفاه حال ما در صحنه حضور دارند و این حضور آنهاست که کشورمان در منطقه و جهان از امنیت بالایی برخوردار کرده است.

مجموعه فراجا از ابتدای سال تاکنون ۲۸ شهید در راه اعتلای امنیت و آرامش در جامعه تقدیم مردم و جمهوری اسلامی کرده است.

امنیت امروز ما مرهون زحمات، مجاهدت‌ها، ایستادگی و مقاومت فرزندان رشید نیروی انتظامی و حضور مجاهدانه نیروهای فراجا است. شهدا که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم می‌کنند، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6152126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha