۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۰

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بخش صنعت استان سمنان با کمبود نیرو مواجه است

بخش صنعت استان سمنان با کمبود نیرو مواجه است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ما در بخش صنعت این استان با کمبود نیرو مواجه هستیم، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها در تربیت نیروی کار بهره برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان، بیان کرد: فعالیت‌های علمی در این نوع مراکز به خصوص در زمینه افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی استان مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما در بخش صنعت این استان با کمبود نیرو مواجه هستیم، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها در تربیت نیروی کار بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: از سوی دیگر بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده امکان اشتغال در بخش‌های مختلف را ندارند که امور پژوهشی و تحقیقاتی می‌تواند بستر مناسبی برای اشتغال این جوانان بااستعداد باشد.

مطیعی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ترویج فرهنگ کار و تلاش در کشور تاکید فرموده‌اند که این مهم مقدمه جهش تولید است، افزود: زمینه‌سازی برای مشارکت آحاد مردم در بخش تولید را ضروری می‌دانیم.

وی ادامه داد: مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و دانشگاهی اگر با بخش صنعت و تولید ارتباط نداشته باشند تحویل آفرین نخواهند بود.

امام جمعه سمنان گفت: افزایش نرخ بازدهی و بهره‌وری تولیدات کشاورزی مهمترین هدف پژوهشگران و محققان مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان باشد.

کد خبر 6152159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha