۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۴

مدیر اداره برق گناوه:

مرحله دوم طرح توسعه برق روستایی در شهرستان گناوه اجرا شد

مرحله دوم طرح توسعه برق روستایی در شهرستان گناوه اجرا شد

گناوه- مدیر اداره برق شهرستان گناوه گفت: مرحله دوم طرح اصلاح و توسعه برق در روستاهای شهرستان گناوه انجام شد.

رضا کوفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح اصلاح و توسعه برق در روستاهای شهرستان گناوه در ۲ مرحله به مرحله اجرا در آمد که چندین روستا را در این طرح‌ها شامل شده است.

مدیر اداره برق گناوه افزود: مرحله اول طرح اصلاح و نوسازی برق در روستاها با بیش از ۷۸ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات استانی در چند روستای شهرستان به اجرا در آمد که طی آن، ۱۳۸ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط و بیش از هزار متر شبکه هوایی فشار متوسط و ۹ ترانس برق جدید نصب و راه اندازی شد.

وی یادآور شد: در مرحله دوم این طرح که بیشتر در روستای عباسی از بخش مرکزی شهرستان گناوه اجرا شده، بیش از ۱۳۰ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط و بیش از چهار کیلومتر شبکه هوایی فشار ضعیف و ۱۷۰ متر شبکه فشار متوسط به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال به اجرا درآمد که در روستای مذکور بیشترین نوسازی انجام شده و تمامی خطوط هوایی نوسازی یا بازسازی شده است.

مدیر اداره برق گناوه پیرامون خاموشی‌های برق در فصل گرما در این شهرستان گفت: به لطف خدا و با همکاری مردم تا کنون هیچ خاموشی برنامه ریزی شده در سطح شهرستان گناوه نداشته‌ایم و فقط یک مورد سرقت سیم و کابل توسط سارقان بود که با تلاش مهندسان و تکنیسین‌های این اداره در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

کوفی از مشترکین خواست با توجه به گرمای زیاد این روزها و نیاز مردم به وسایل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی کنند تا بتوانیم فصل گرما را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

کد خبر 6152247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha