۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷

برنامه تمرین رکابزن المپیکی ایران؛

از تمرین در ارتفاعات تا حضور در دو تور برای رکابزدن در المپیک

از تمرین در ارتفاعات تا حضور در دو تور برای رکابزدن در المپیک

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان برنامه های تمرینی رکابزن اعزامی ایران به المپیک را تشریح کرد.

محمود وفایی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره برنامه تمرین علی لبیب قبل از اعزام به بازی‌های المپیک پاریس گفت: رکابزن کشورمان بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال برنز برنامه تمرینی خود را مطابق با برنامه‌های ویگنز دنبال خواهد کرد.

وی افزود: براساس برنامه ای که فدراسیون با نظر ویگنز مربی تیم ملی برای لبیب تدارک دیده است یک مرحله از تمرینات در ارتفاعات بود که وی پس از مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان این تمرینات را پشت سر گذاشته است.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان خاطرنشان کرد: همچنین وی از امروز همراه با تیم ملی در تور بین المللی گرند پریکس ترکیه حاضر می شود. قرار است رکابزنان ضمن تمرین در کمپ ارتفاع این کشور در دو تور بین المللی نیز شرکت کنند.

وی ادامه داد: قرار بود لبیب بعد از این رویداد طبق برنامه همراه با تیم باشگاهی اش در چین در یک تور بین المللی در چین یا اندونزی نیز حاضر شود که این دو تور لغو و تنها تا بازیها در داخل کشور تمرین خواهد کرد.

وفایی همچنین به تجهیزات این رکابزن برای حضور در المپیک پاریس اشاره کرد و بیان داشت: قرار است دو دوچرخه یکی به عنوان دوچرخه اصلی یکی هم رزرو برای این دوچرخه سوار در نظر گرفته شود که هر دو از دوچرخه های جدیدی هستند که اسپانسر فدراسیون به تازگی برای فدراسیون تهیه کرده است.

علی لبیب به عنوان تنها رکابزن ایران ۵ مردادماه راهی بازیهای المپیک پاریس می شود تا در بخش استقامت جاده شرکت کند.

کد خبر 6152259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha