۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۶

کشف ۱۹۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در خوزستان

کشف ۱۹۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در خوزستان

اهواز - مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان گفت: امسال ۱۹۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در شهرهای مختلف استان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خدری عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان کشف و جمع‌آوری شده است. این تعداد دستگاه‌ها در شهرستان‌های اندیمشک، ایذه، امیدیه، بهبهان و شوشتر کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این دستگاه‌ها، ۴۱۶ هزار کیلووات ساعت برق با توان مصرفی معادل ۳۸۴ کیلووات ساعت را به هدر داده است، ادامه داد: استخراج رمز ارز با استفاده از دستگاه‌های ماینر سبب افزایش بار شبکه، افت ولتاژ، نوسانات برق و در نهایت آسیب به تجهیزات شبکه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیان کرد: این اقدامات به ویژه در فصل گرم سال که پیک مصرف برق افزایش می‌یابد، می‌تواند منجر به اخلال در پایداری شبکه برق و نارضایتی مردم شود. شهروندان خوزستانی در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه استخراج غیرمجاز رمز ارز، مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۵۲۱ یا اپلیکیشن برق من به این شرکت اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 6152260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن شهیدزاده ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 3
      با سلام. اینکه متخلفین رمز ارز دستگیر می‌شوند عالی و مهم است اما جریمه کردن متخلفین و عدم اغماض با تنبیه مالی و زندانی کردن آنها مهمتر است تا درس عبرتی باشه . در گرمای سوران خوزستان استفاده از این دستگاه ها بی وجدانی است
    • مجید IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      3 0
      قبل از هرکاری اقتصاد رو درست کنید که مردم دنبال قاچاق نرن ..در ضمن بیان قانونیش کن پول به دولت بدن آنوقت چرا قاچاق نیست بگید سهم ما رو بدید بقیش المیه