۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۰:۱۰

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان مطرح کرد؛

تهیه گزارش دیوان محاسبات از پروژه‌های راکد و طرح نهضت ملی مسکن

تهیه گزارش دیوان محاسبات از پروژه‌های راکد و طرح نهضت ملی مسکن

خرم‌آباد - مدیرکل دیوان محاسبات لرستان از تهیه گزارش دیوان محاسبات از پروژه‌های راکد، طرح نهضت ملی مسکن و… این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مظفر جمالی نژاد در جلسه با رئیس مجمع نمایندگان لرستان با بیان نقش دیوان محاسبات در تحقق شعار راهبردی مبنی بر شفافیت و انضباط مالی، برخی از اهم فعالیت‌ها و اقدامات استان را در راستای تحقق منابع و انضباط بخشی به مصارف بودجه، مردمی‌سازی نظارت با استفاده از سامانه ۱۹۸ و تشکیل مجمع ناظران مردمی، تحقق ظرفیت‌های قانون بودجه، بررسی‌های میدانی و تحرک‌بخشی در اجرای طرح‌های عمرانی، انضباط مالی شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی، نظارت مستمر بر فرایند اجرای بانک‌داری الکترونیک و حسابداری واحد خزانه را در توسعه و بهبود امور تبیین کرد.

وی افزود: دیوان محاسبات با رصد و نظارت مستمر خود در سال جاری گزارش‌های متعددی را با رعایت اولویت‌ها و توجه به ظرفیت‌های استان از جمله پروژه‌های راکد، نهضت ملی مسکن، صنایع و معادن، آب، اراضی، تسهیلات بانکی تهیه و به مبادی ذی‌ربط در استان و مرکز ارسال کرد که نتایج خوبی را به همراه داشته و در مسیر اصلاح و اجرای بهتر قرار داده است.

هادی هاشمی رئیس مجمع نمایندگان لرستان نیز در این جلسه از برگزاری جلسات مشترک با دیوان محاسبات استقبال و طرح مباحث تخصصی را برای کمک به تصمیم‌گیری در پیشبرد اهداف و رفع مشکلات بسیار مؤثر دانست.

وی ضمن قدردانی از زحمات این نهاد نظارتی، از برگزاری جلسات مشترک و تخصصی دیوان محاسبات با نمایندگان مجلس استقبال و آن را برای تصمیم‌گیری به‌موقع و بهتر در جهت رفع مشکلات و موانع پیش رو مؤثر دانست.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان، بیان داشت: عملکرد و فعالیت‌های دیوان محاسبات در برقراری انضباط و اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی در انجام امور بسیار ارزشمند است.

کد خبر 6152300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha