۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۳

ورود پیکر شهید انتخابات به اهواز

ورود پیکر شهید انتخابات به اهواز

اهواز - پیکر مطهر شهید «ابراهیم مرمزی» ملقب به شهید انتخابات از طریق فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز، وارد خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، گروهبان یکم مرزبانی، ابراهیم مرمزی برای حفاظت از آرای مردم در شامگاه جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در جریان ربودن صندوق رأی توسط افرادی مسلح در سیستان و بلوچستان جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نائل شد و امروز قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید راه انتخابات در سوسنگرد با حضور مردم و مسئولان انجام شود.

شهید مرمزی از اهالی شهر سوسنگرد است و مراسم تشییع این شهید انتخابات امروز یکشنبه در کوی مالکیه وسطی شهرستان دشت‌آزادگان انجام خواهد شد و در مزار شهدای ابوذز این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

هشتم تیرماه جاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که ابراهیم مرمزی و فرهاد جلیل ۲ سرباز مرزبانی در استان سیستان بلوچستان در جریان حمله مسلحانه ربودن صندوق رأی جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6152500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هدیه IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      1 0
      بمیرم عزیزدلم الهی خدا ازشون نگذره تیکه تیکه بشن که شماداغ دلها را اینطوری پرپر میکنن وبه شهادت میرسونن انشالله که خداوندمتعال روحتون را شاد وقرین رحمت الهی کند