۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶

در جلسه علنی مجلس؛

نیکزاد: باید به سمت تحول در نظام و متون آموزشی حرکت کنیم

نیکزاد: باید به سمت تحول در نظام و متون آموزشی حرکت کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به سمت تحول در آموزش و پرورش، عدالت آموزشی، تحول در متون آموزشی و تقویت معاونت پرورشی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) بعد از گزارش وزیر آموزش و پرورش درباره اتخاذ تدابیر لازم برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، گفت: موضوع رتبه‌بندی معلمان به عنوان حق آنها، مدیون مجلس و همت شهید رئیسی است.

وی یادآور شد: در دولت شهید رئیسی بالغ بر ۲۰۵ هزار ردیف استخدامی داده شده که ۷۰ درصد آنها انجام و ۳۰ درصد در حال انجام است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اعمال معدل در کنکور، گفت: مجلس یازدهم مصوبه‌ای برای اعمال معدل در کنکور داشت که شورای انقلاب فرهنگی رد کرد. وزارت آموزش و پرورش آئین‌نامه‌ای تهیه کرده که یک بار امتحان برای اعمال معدل را مدنظر قرار گیرد که نمایندگان خواستند این آئین‌نامه اصلاح شود و باید این اتفاق بیافتد.

نیکزاد تاکید کرد: باید به سمت تحول در آموزش و پرورش، عدالت آموزشی، تحول در متون آموزشی و تقویت معاونت پرورشی حرکت کنیم. باید صندوق ذخیره فرهنگیان، وضعیت حق‌التدریسی‌ها و پرداخت معوقات معلمان شرکتی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6152564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha