۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۱

فرماندهی انتظامی استان همدان خبر داد؛

کشف بیش از ۱۲۶ کیلوگرم تریاک در همدان

کشف بیش از ۱۲۶ کیلوگرم تریاک در همدان

همدان-فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف ۱۲۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک، دستگیری قاچاقچی و توقیف یک دستگاه سواری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد اشاره با شیوه و شگردهای پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی به استان‌های غربی را می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد باند موصوف اقدام به انتقال یک محموله سنگین کرده که در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان اسدآباد خودرو سواری حامل مواد را در شهرستان اسدآباد، شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از داخل خودرو مقدار ۱۲۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف و یک متهم دستگیر و یک دستگاه سواری پژ و۴۰۵ نیز توقیف شد. که متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی دو رویکرد مؤثر در سطح فراجا می‌باشد که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم توزیع مواد مخدر ایجاد می‌کند.

کد خبر 6153038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha