۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۷

در بیانیه‌ای؛

شورای وحدت استان سمنان از «جلیلی» حمایت کرد

شورای وحدت استان سمنان از «جلیلی» حمایت کرد

سمنان- شورای وحدت استان سمنان در ارتباط با مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای را صادر کرد و طی آن از جلیلی حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای وحدت استان سمنان در ارتباط با مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای را صادر کرد که متن آن به این شرح است:

حساس‌ترین انتخابات در نقطه‌ای تاریخی از انقلاب اسلامی به دور دوم کشیده شد. وجود انشعاب در جریان انقلاب و مشغول شدن به خود سبب گردید هم مشارکت مورد انتظار رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) محقق نشود و هم حریف و رقیب فرصت بازسازی پیدا کرده و انتخاباتی که در آن پیروزی جبهه انقلاب دور از دسترس نبود، به دور دوم شود.

کشیده شدن انتخابات به دور دوم حاوی این درس بزرگ است که توان و قدرت واقعی در وحدت و انسجام است و اینک که علیرغم همه انتقادات به لطف خداوند و عنایت شهدای خدمت فرصت جبران فراهم آمده، باید دانست لازمه آن گردآمدن همه نیروها، گروه‌ها، احزاب، فعالان و موثران جبهه انقلاب حول یک پرچم واجد و طراحی و اجرای یک طرح عملیات هوشمندانه است.

نقطه مثبت جبهه انقلاب این است که چنین شرایطی را در گذشته درک کرده و از آنها اندوخته و تجربیات مفید، ارزنده و موفقی دارد. اینک آزمون خطیر و بزرگی پیش روی همه ما قرار گرفته است. می‌توانیم با همراهی، همکاری، هم افزایی و هوشمندی با موفقیت از آن عبور کرده و به همگرایی در درون جریان انقلاب تبدیل نمائیم. لازمه تحقق این هدف مهم، وحدت و انسجام و پرهیز از اختلاف و تفرقه است.

قرار است این اتفاق بزرگ در آستانه ماه محرم رقم بخورد، کشتی جریان انقلاب باید مانند کشتی سیدالشهداء موسع و پر شتاب گردد و ظرفیت جاسازی و به کارگیری همه نیروهای انقلاب و مردم عزیز ایران اسلامی را در خود ایجاد کند تا در ۱۵ تیر همه بتوانند بر آن سوار شده و از این مقطع تاریخی انقلاب را به سلامت عبور دهند.

تفکر انقلاب با سه شاخصه زاویه نداشتن با نظام، انقلاب و امام (ره)، عدم دلبستگی به آمریکا و دل در گرو دین و شریعت داشتن امروز در شخصیت برجسته انقلابی، مکتبی و ولایی جناب آقای دکتر جلیلی تبلور یافته است و با انتخاب ایشان تداوم دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی که نماد مردمی بودن و خدمت می‌باشد نیز تحقق خواهد یافت.

شورا با حمایت همه جانبه و قاطع از نامزدی جناب آقای دکتر جلیلی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام می‌دارد از تمام توان و ظرفیت خود برای رأی آوری ایشان استفاده خواهد کرد و از همه دلسوزان، نخبگان، احزاب و جریان‌های سیاسی، فعالان اجتماعی و فرهنگی، علما و روحانیون، اساتید، اقشار مختلف، وعاظ و مداحان و… درخواست می‌نماید در این مقطع حساس با کنار گذاشتن هرگونه اختلاف محکم و قدرتمند به صحنه بیایند و برای تشویق و ترغیب مردم و برگزاری انتخابات باشکوه با انتخاب دکتر جلیلی از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

توسل و توکل به قدرت لایزال الهی و عنایت اهل بیت (ع) یاریگر و راهنما و امید محرک و عامل انگیزشی برای ما در این مسیر خواهد بود.

کد خبر 6153063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha