۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۷

مدیرکل امور مبلغین و کانون مساجد سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین اراده مردم و ارزش های الهی است

دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین اراده مردم و ارزش های الهی است

قزوین- مدیرکل امور مبلغین و کانون مساجد سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین جمهوریت به عنوان اراده مردم و اسلامیت به عنوان ارزش های الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جنتی عصر یکشنبه در اجتماع مدیران هیئات مذهبی و مداحان اهل، بیت فعالین قرآنی، مبلغین، مبلغات و کنشگران فرهنگی و گرامیداشت روز قشر بسیج مداحان و هیئات مذهبی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: باید در جهاد تبیین شبهات جامعه برطرف شود.

وی افزود: مردم باید درک کنند که پیشرفت به واسطه دین و نظام دینی محقق می‌شود و اگر این شبهه حل شود خیلی از مسائل کشور حل می‌شود.

مدیرکل امور مبلغین و کانون مساجد سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: تفکر غربی مدام به دنبال این است که بیان کند که انقلاب با ادعای دین مدارانه کشور را از پیشرفت دور کند و این در حالی است که ما طلبکار هستیم که غرب سال‌ها مانع پیشرفت کشورهای آزاده شده است.

وی با بیان اینکه دعوای اصلی نظام سلطه و غربی این است که اثبات کند دین توان اداره جامعه را ندارد، ادامه داد: نباید اجازه دهیم اراده مردم در جمهوری اسلامی تضعیف شود و افرادی تلاش کنند بخشی از جامعه در میدان سرنوشت خود حضور پیدا نکنند.

حجت‌الاسلام جنتی بیان کرد: هنر امام خمینی (ره) پایه گذاری نظام ولایت فقیه بر مبنای پیوند جمهوریت به عنوان اراده مردم و اسلامیت به عنوان ارزش‌های الهی است و هدف دشمن این است که بین این دو فاصله و شکاف ایجاد کند.

وی تاکید کرد: دشمن از هر وسیله‌ای برای تقویت شکاف استفاده می‌کند تا بین اراده مردم و ارزش‌های الهی فاصله بیشتری ایجاد شود.

مدیرکل امور مبلغین و کانون مساجد سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مردم عامل اصلی حفظ نظام اسلامی هستند و نقشه جمهوری اسلامی تحقق ارزش‌های اسلامی از طریق خلق اراده مردم به جای تحمیل بر مردم است.

وی اضافه کرد: جنگ امروز جنگی پیچیده است و مهمترین مسئله تهاجم تبلیغاتی برای قبضه افکار عمومی و همان جنگ روایت‌ها است.

حجت‌الاسلام جنتی در پایان تصریح کرد: دشمن در محاصره تبلیغاتی به دنبال ایجاد یک تصویری ذهنی متفاوتی است تا افکار عمومی را مصادره کند.

کد خبر 6153133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha