۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳

کارگر خبر داد؛

ارایه بیش از ۵۰ هزار خدمت هویتی به رای دهندگان در روز انتخابات

ارایه بیش از ۵۰ هزار خدمت هویتی به رای دهندگان در روز انتخابات

رییس سازمان ثبت احوال از ارائه بیش از ۵۰ هزار خدمت هویتی به رأی دهندگان در روز انتخابات خبر داد و گفت: ۲۳ هزار استعلام شماره ملی و تعویض ۱۳ هزار جلد شناسنامه از جمله این خدمات بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه ادارات ثبت احوال سراسر کشور در روز انتخابات از آغاز تا پایان ساعت رأی گیری پاسخگوی مراجعین بوده‌اند گفت: در این راستا ۵۰ هزار خدمت هویتی به شهروندان ارائه شد که از این میزان، تعویض بیش از ۱۳ هزار جلد شناسنامه مستعمل و المثنی و صدور شناسنامه جدید از جمله این خدمات بوده است.

هاشم کارگر افزود: در همین راستا پاسخگویی به ۲۳ هزار استعلام شماره ملی و یا استعلام اطلاعات هویتی رأی دهندگان در شعب اخذ رأی و تحویل بیش از یک هزار کارت هوشمند ملی به مراجعین از دیگر خدمات ارائه شده توسط ادارات ثبت احوال در سراسر کشور بوده است.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال افزود: سازمان ثبت احوال کشور به عنوان عضو اصلی ستاد انتخابات کشور، با فراهم سازی زیرساخت خدمات الکترونیک، بستر برگزاری انتخابات و احراز هویت الکترونیک رأی دهندگان را فراهم نمود، که این امر نقش مؤثری در تسریع و تسهیل برگزاری روند انتخابات داشته است.

وی بیان داشت: ادارات ثبت احوال سراسر کشور در هفته‌های منتهی به انتخابات با افزایش ساعات کاری و همچنین سرعت بخشی در ارائه خدمات هویتی به مراجعین نسبت به صدور شناسنامه‌های تعویضی و المثنی مراجعین اقدام نمودند تا خللی در حضور مردم صورت نگیرد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: سازمان ثبت احوال کشور در روز انتخابات و در راستای پاسخگویی به مشکلات هویتی احتمالی در ۳ سطح مختلف در ستاد سازمان، ادارات کل ثبت احوال استان‌ها و ادارات ثبت احوال سراسر کشور، پاسخگوی استعلامات ستاد انتخابات کشور و رفع مشکلات هویتی احتمالی مراجعین بوده‌اند.

کد خبر 6153497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha