۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶

احسان حدادی:

هرکسی قانون بداند از حق خود دفاع می‌کند/مبینی تاج سر ماست

هرکسی قانون بداند از حق خود دفاع می‌کند/مبینی تاج سر ماست

وزیر ورزش و جوانان در مورد پاداش مدال آوران المپیک گفت: رقم نمی‌گویم ولی مطمئناً بیشتر از دوره قبل است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوومیدانی بعد از یک سال و چهار ماه مدیر و خدمت گذار خود را پیدا کرد. کار بسیار دشواری داریم فدراسیونی که با سرپرست اداره شده قطعاً کار را برای ما سخت‌تر خواهد کرد. امیدوارم شایسته این جایگاه باشم و بتوانم این بار با کمک همه در جایگاه مدیر پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم.

وی افزود: دوره مدیریت من از حالا شروع شده و اولین برنامه ما این خواهد بود که المپین‌ها را در بهترین شرایط راهی المپیک پاریس کنیم و بعد از آن هم تلاش می‌کنیم یک تیم قوی داشته باشیم ابتدا در استان‌ها استعدادیابی خوبی انجام دهیم. هر کشوری دوومیدانی قوی دارد، ورزش قوی دارد.

حدادی ادامه داد: وزیر ورزش در این مدت به ورزش کمک شایانی کرده است و درخواست دارم مسئولان این رشته را تنها نگذارند. دوومیدانی واقعاً در ایران مظلوم است. ما پتانسیل گرفتن ۱۰ مدال در بازی‌های آسیایی را داریم پس برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد. از رسانه‌ها درخواست می‌کنم کمک کنند من انتقاد را دوست دارم.

حدادی در مورد اعتراض تیشه گران نیز گفت: قانون حکم اصلی است و اگر کسی آن را بلد باشد به راحتی می‌توانند از حق خود دفاع کنند. تیشه گران و مبینی تاج سر ما هستند و از آنها می‌خواهیم به ما کمک کنند. تیشه گران عزیز ماست. در حقیقت تیشه گران در فدراسیون ناشنوایان بودند و بزرگ ما هستند. باید بیایند و به ما کمک کنند. اگر دوومیدانی امروز شخصیت دارد بخاطر حضور بزرگانی چون کفاشیان است پس ما نیاز داریم این بزرگان به این رشته کمک کنند. از مطیعی بسیار تشکر می‌کنم چون زحمت زیادی کشیدند و کار سخت بود. کار انجام شد.

کد خبر 6153588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha