۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸

مدیرعامل آب منطقه ای یزد اعلام کرد؛

استفاده از سقف ظرفیت‌ تولید با افزایش مصرف آب در یزد

استفاده از سقف ظرفیت‌ تولید با افزایش مصرف آب در یزد

یزد- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: تمام ظرفیت تامین آب استان یزد در سقف تولید قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، جواد محجوبی گفت: به دلیل گرمای بیش از حد هوا و مصرف زیاد آب در فصل تابستان، تمام ظرفیت‌های موجود تأمین آب استان در بخش آب انتقالی و منابع محلی در سقف تولید است.

وی با بیان اینکه میزان مصرف آب به دلیل گرمای هوا در فصل تابستان افزایش پیدا کرده است، افزود: همه شهروندان و هم استانی‌ها در تک تک مصارف آب خانگی دقت و صرفه‌جویی کنند.

محجوبی ابراز کرد: استفاده از سردوش های کاهنده مصرف، نصب لگراتور یا پرلاتور بر روی شیرهای روشویی و توالت، نصب سایه‌بان کولرهای آبی از جمله اقداماتی است که همشهریان می‌توانند جهت مدیریت مصرف آب انجام دهند.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد با بیان اینکه همشهریان از آبیاری باغچه‌ها در طول روز خودداری کنند، گفت: در آبیاری باغچه‌ها از سیستم آبیاری قطره‌ای استفاده شود و آبیاری در ساعات پایانی شب که میزان تبخیر پایین است انجام پذیرد.

وی افزود: آب مصرفی مردم استان از فاصله ۳۴۰ کیلومتری استان منتقل شده یا از عمق بیش از ۲۰۰ متری زمین به دست آمده است به همین دلیل از همه هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در مدیریت مصرف آب بیش از پیش تلاش کنند.

محجوبی گفت: با کمک مردم در مدیریت مصرف، تمام تلاش مسئولان آب منطقه‌ای و آبفای استان، تأمین آب مستمر، پایدار و بدون قطعی و کمترین کاهش افت فشار است.

کد خبر 6153637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha