۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۹

مهر گزارش می‌دهد؛

رقابتی سرنوشت‌سازبرای سکانداری قوه مجریه/مشارکت کردهاپشتوانه نظام

رقابتی سرنوشت‌سازبرای سکانداری قوه مجریه/مشارکت کردهاپشتوانه نظام

سنندج_ کردستانی ها در همه عرصه‌ها نشان داده‌اند که به نظام جمهوری اسلامی وفادارند و از این‌رو در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز مشارکت آنها پشتوانه نظام اسلامی خواهد بود.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با رقابت چهار نامزد در کشور رقم خورد و دور دوم این انتخابات نیز روز جمعه ۱۵ تیرماه با رقابت دو کاندیدای این دوره از انتخابات برگزار می‌شود.

تلاش «سعید جلیلی» و «مسعود پزشکیان» دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در کشور این هفته نیز برای سکانداری قوه مجریه ادامه دارد.

ستادهای انتخاباتی این نامزدها در کردستان نیز با برگزاری برنامه‌های مختلف سعی در جلب مخاطب و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دارند.

ستاد انتخابات استان کردستان در دور اول انتخابات با ایجاد هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رأی و ۲۵ هزار عوامل اجرایی زمینه جمع‌آوری آرای مردمی را بدون هیچ مشکلی فراهم کرد.

کردستان مهیای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

به گفته مهدی رمضانی رئیس ستاد انتخابات کردستان، این استان مهیای برگزاری دور دوم انتخابات است.

وی بصیرت‌افزایی مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی را خواستار شد و از اساتید دانشگاهی و صاحبنظران خواست برای تحقق این مهم قدم بردارند.

رقابتی سرنوشت‌سازبرای سکانداری قوه مجریه/مشارکت کردهاپشتوانه نظام

رمضانی اضافه کرد: مردم لازم است کسی را انتخاب کنند که بتواند کشور را بخوبی اداره کند.

سنندج آماده برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سنندج اظهار کرد: با توجه به برآوردها و نظرسنجی‌هایی که می‌شد پیش‌بینی انتخابات مرحله دوم را داشتیم و از این رو آمادگی لازم را برای دور دوم انتخابات داریم.

حسن عسکری افزود: بعد از اعلام نتایج انتخابات مرحله اول، جلسات ستاد انتخاباتی در سنندج تشکیل و فرآیندهای مرحله دوم دنبال شد و آمادگی ۱۰۰ درصدی برای برگزاری انتخابات دور دوم وجود دارد.

وی اعلام کرد: در برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در مرکز کردستان ۲۵۶ شعبه فعال است و ۶ هزار نفر عوامل اجرایی به همراه هیأت نظارت نیز روز جمعه ۱۵ تیرماه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول انتخابات هیچ‌گونه خللی در انتخابات نداشتیم، اذعان کرد: گزارشی از تخلف در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در سنندج مشاهده نشد.

رقابتی سرنوشت‌سازبرای سکانداری قوه مجریه/مشارکت کردهاپشتوانه نظام

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سنندج اذعان کرد: تلاش براین است تا نیازمندی‌های شعبات را تأمین کنیم و تعامل خوبی بین هیأت اجرایی و هیأت نظارت وجود دارد و امید می‌رود که جمعه ۱۵ تیرماه شاهد برگزاری مطلوب انتخابات باشیم.

عسکری یادآور شد: هشت صندوق سیار نیز در استان فعال است و صندوق‌ها برای اخذ رأی در تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی از مردم درخواست کرد که در مرحله دوم انتخابات نیز با شور بالا در انتخابات شرکت کنند و کار نیمه تمام را به اتمام برسانند و فردی توانمند را برای سکاندار قوه مجریه برای مدت چهار سال انتخاب کنند.

وی اذعان کرد: بعد از انتخابات باید مسؤولان پیگیر مطالبات مردم باشند و مردم هم بدانند که مشارکت بالای آنها قدرت چانه‌زنی مسؤولان استان را در سطح کشوری بالا می‌برد.

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: مشارکت حداکثری پشتوانه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی است و در صحنه بین المللی در شرایط خاص خواهد بود.

مردم در دور دوم انتخابات حضور پرشور داشته باشند

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: امیدوارم مردم با درک شرایط و با درنظر گرفتن ارزش و تأثیر شرکت در انتخابات در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مشارکت پرشور داشته باشند.

رقابتی سرنوشت‌سازبرای سکانداری قوه مجریه/مشارکت کردهاپشتوانه نظام

سالار مرادی تصریح کرد: مشارکت مردم سطح توقعات مردم از دولت را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در کشور سه بازوی نظامی اسلامی هستند، افزود: هرچقدر دولت و مجلس تعامل داشته باشند و برنامه‌های خود را همراه و همسو کنند بیشتر می‌توانند منشأ خدمت باشند و در رفع مشکلات فرهنگی، عمرانی و مسائل اجتماعی و غیره موفق‌تر عمل کنند.

بی‌شک حضور پرشور مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز است و آینده کشور را برای هشت سال رقم می‌زند. از این رو ضمن دعوت از حضور مردم به پای صندوق‌های رأی باید آگاه‌سازی لازم برای انتخاب فرد اصلح نیز انجام شود.

کردستانی‌ها در همه عرصه‌ها نشان داده‌اند که به نظام جمهوری اسلامی وفادارند و از این‌رو در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز مشارکت آنها پشتوانه نظام اسلامی خواهد بود و توطئه دشمن را خنثی می‌کند.

کد خبر 6153690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha