۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

فعالان فضای مجازی استان کرمان جهت مشارکت حداکثری تولید محتوا کنند

فعالان فضای مجازی استان کرمان جهت مشارکت حداکثری تولید محتوا کنند

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به فعالان فضای مجازی گفت: با همه تخصص و با محتوای واقع بینانه و غیرتخریبی برای مشارکت حداکثری تولید محتوا کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی نظری پیش از ظهر دوشنبه در اختتامیه گردهمایی فعالان انقلابی فضای مجازی استان کرمان، اظهار کرد: بعد از شهادت آیت الله رئیسی فرصت کوتاهی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود داشت.

نظری افزود: در این مدت زمان کوتاه توانستیم انتخابات را در امنیت و سلامت کامل برگزار کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: حماسه‌ای دیگر در روز جمعه ۱۵ تیرماه در پیش رو است.

وی خطاب به فعالان فضای مجازی، افزود: با همه تخصص و با محتوای واقع بینانه و غیرتخریبی برای مشارکت حداکثری تولید محتوا کنید تا به دوام و قوام نظام رنگ و لعاب جدیدی ببخشید.

نظری سپس تصریح کرد: اکنون در شرایط ویژه و حساسی قرار داریم که مورد توجه دشمن است.

وی به عملیات روانی دشمن اشاره و تاکید کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب همواره دسیسه‌هایی را از طرق مختلف مانند جنگ، فتنه، تجزیه‌طلبی و … در کشور پیاده کرده اما پیروز نشده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حقوق بشر آمریکایی را می‌توان از سوءگیری آمریکا بعد از عملیات وعده صادق و همچنین از عملیات طوفان‌الاقصی دید.

نظری ادامه داد: شاهد هستیم که تاکنون چه تعداد کودک فلسطینی به خاک و خون کشیده شده است در حالی که برخی در این اتفاقات دو سال گذشته دایه نجات مردم ما را داشتند.

وی نگاه به بیرون را راه نجات کشور ندانست و تاکید کرد: راه نجات کشور در گرو همدلی، وحدت، دیپلماسی قوی و کار مجاهدانه و میدانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: یادور شدبا یادیاددتذ با دیپلماسی دولت سیزدهم توانستیم حدود دو میلیون بشکه نفت در روز به فروش برسانیم.

نظری ادامه داد: همچنین امنیت سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی افزایش یافته و بیکاری کاهش چشمگیری داشته است.

وی تصریح کرد: دشمن با ضریب دادن به مسائل، سانسور توانمندی‌ها، بزرگنمایی مسائل کوچک و … نا امیدی را در جامعه پمپاژ می‌کند.

نظری از فعالان فضای مجازی درخواست کرد؛ با تمام توانی که دارید و با همه ظرفیت برای القاء امید و نشاط در جامعه تلاش کنید.

وی ادامه داد: این امر زمانی محقق می‌شود که زمان شناس بوده و معرفت و بصیرت لازم را داشته باشید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با یادآوری دستاوردهای کشور گفت: برخی معتقدند که بعضی اقدامات سه ساله باید متوقف شود و علت آن را بیان نمی‌کنند و به کلی گویی بسنده کرده‌اند اما ما برای دفاع از آن اقدامات مصداق داریم.

نظری افزود: در بحث نظامی‌گری، ایران در دنیا بازدارندگی لازم را دارد و این بازدارندگی از توان داخلی است و هیچ وابستگی به خارج از کشور ندارد.

وی گفت: ما منکر تعامل با جهان نیستیم به طوری که شهید جمهور از ظرفیت ارز ۱۵ کشور منطقه برای پیشبرد اهداف راهبردی اقتصادی استفاده کرد.

در این مراسم همچنین حسین باقری مسئول فضای مجازی بسیج در سپاه ثارالله استان کرمان، حفظ و انسجام فضای مجازی استان را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی اظهار کرد: امروز دانشجویان جهان بخشی از جبهه مقاومت شده‌اند و در سمت درست تاریخ قرار گرفته‌اند.

باقری به تبیین اقدامات دولت سیزدهم در ۱۰۰۰ روز پرداخت و بیان کرد: برای خنثی‌سازی عملیات تحریف دشمنان، باید فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در انتشار و تولید محتوا جهادی عمل کنند.

کد خبر 6153779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha