۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۲۳

با حضور سرمربی تیم ملی؛

استعدادیابی از نوجوانان فوتبالیست اردبیلی آغاز شد

استعدادیابی از نوجوانان فوتبالیست اردبیلی آغاز شد

اردبیل- با حضور سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان، استعدادیابی از نوجوانان فوتبالیست استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این اردوی استعدادیابی که به مدت ۲ روز برگزار می‌شود، عصر دوشنبه سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان با حضور در ورزشگاه تختی سعی می‌کند تا از بین ۸۰ فوتبالیست نوجوان استعدادهای برتر را شناسایی و برای حضور در اردوی تیم ملی معرفی کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان اظهار کرد: با حضور در استان‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا در گروه‌های سنی پایه به ویژه نوجوانان استعدادهای برتر استان‌ها را شناسایی کرده و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

عباس چمنیان تصریح کرد: این اردو در اردبیل و سایر شهرها برگزار خواهد شد تا ما ترکیب تیم ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که مهرماه در اردن برگزار می‌شود، مهیا کرده و زمینه برگزاری اردوها و تمرینات مستمر را مهیا کنیم.

وی گفت: این اردوها متشکل از نوجوانان برگزیده کشور ۲۷ تیرماه شروع می‌شود و امیدواریم در مراحل مختلف استعدادهای برتر شناسایی و معرفی شده و ما بتوانیم از ظرفیت آنها برای تشکیل یک تیم ملی قدرتمند در رده سنی نوجوانان و حتی در سال‌های آینده جوانان و بزرگسالان استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان استان اردبیل را از استان‌های مستعد در پرورش بازیکنان توانمند رشته فوتبال معرفی کرد و افزود: این استان با داشتن مدارس فوتبال و هیأت توانمند توانسته در بحث معرفی بازیکنان مستعد و تشکیل تیم‌های پایه قدرتمند خوب عمل کرده و متناسب با برنامه فدراسیون کارها را به شایستگی به پیش ببرد.

چمنیان بیان کرد: امیدواریم تیم ملی نوجوانان کشورمان بتواند در آسیا و حتی مسابقات جهانی خوش درخشیده و افتخاراتی را برای کشور و ملت ایران به دست آورد.

کد خبر 6154026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha