۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱:۱۰

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

کسی باید رییس‌جمهور شود که راه آیت‌الله رییسی را ادامه دهد

کسی باید رییس‌جمهور شود که راه آیت‌الله رییسی را ادامه دهد

اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر قصد دارید شخصی را در عرصه مهم اجرایی کشور قرار دهید باید کسی باشد که بتواند مسیر آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبد النبی موسوی فرد دوشنبه شب در آئین گرامیداشت اربعین شهدای خدمت که در مصلی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله رئیسی ثمره زحمات انقلاب، یادگار امام عظیم الشأن و مرد میدان بود، مردی که در این سال‌های اخیر افتخاری آفرید و یک رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و همه ویژگی‌هایی که انسان عرضه می‌دارد، داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان اینکه آیت الله رئیسی ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای داشت، تصریح کرد: وی خالص بود که مهم‌ترین ویژگی است و خداوند به هر شخصی این ویژگی را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه از سالیان سال آیت الله رئیسی را از نزدیک می‌شناسم، تصریح کرد: در چند سفری که وی به خوزستان آمد، خودش برای خودش مطرح نبود، این مرد بزرگ هوای نفس را در خود کشته بود، چیزی به نام منیت در وی نبود، شب و روز نمی‌شناخت و فردی مردم‌دار بود که به قشر محروم توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اخلاص، مدیریت جهادی و مردمداری تنها ویژگی آیت الله رئیسی نبود بلکه هر صفت نیکی که باید در یک انسان باشد تا به تراز برسد وی به منصه تحقق رسانید؛ شخصی که توانست با اخلاص خود در قلب‌ها وارد شود به گونه‌ای که حتی دشمنان نظام به فضائل برجسته آن اقرار کنند، این مرد بزرگ یعنی آیت الله رئیسی بود که زبان بنده از اینکه بخواهند ویژگی‌های آن را برای شما ترسیم کنم قاصر است.

حجت الاسلام موسوی فرد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آیت الله رئیسی را ولایت مداری این مرد خواند و گفت: این همان صفت برجسته‌ای است که در گذر تاریخ کثیری از اصحاب و یاران اهل بیت در آن مردود شدند، افرادی که پنج معصوم را دیدند اما نتوانستند آنها را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه این شهید در مدت زمان سه سال کار حداقل ۱۵ سال را در کشور انجام داد، تصریح کرد: با وجود بن‌بست‌هایی که شاهد بودیم آیت الله رئیسی کار را انجام داد و یک بار هم زبان به شکایت باز نکرد، بنده چندین بار از زبان خودش شنیدم که می‌گفت روزی که دولت را تحویل گرفتم به من می‌گفتند ما قادر نیستیم حقوق مرداد ماه را پرداخت کنیم، شما چگونه می‌خواهید این کار را انجام دهید؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان اضافه کرد: ۴۸۰ میلیارد کسری بودجه تحمیل شده بود، یک هزار و ۵۰۰ بدهکاری و هزار مصیبت دیگر از دولت قبل مانده بود اما این مرد بزرگ تمام این قفل‌ها را باز کرد؛ در هشت سفری که آیت الله رئیسی به خوزستان آمد از وی می‌پرسیدند چرا هشت بار به این استان آمده‌اید؟ چون وجود وی به مردم ولایت مدار در کشور خصوصاً خوزستان گره خورده بود.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: آیت الله رئیسی می‌گفت خوزستان با ظرفیت کلان و فراوانی که دارد سهم و حقش این نیست، شما شاهد هستید در همین جایگاه فرمود اگر لازم باشد برای حل مشکلات خوزستان ۷۰ بار هم به این استان سفر خواهم کرد.

وی با بیان اینکه همچین مرد بزرگواری نه تنها در قلب ایران بلکه در قلب کل مستضعفان عالم جای دارد، تصریح کرد: وی به فرمان امام توجه داشت. شاید ۱۵ سال شعار ما اقتصاد مقاومتی بود که کمتر به آن توجه می‌شد اما وی به این مسئله توجه داشت به گونه‌ای که ظرف مدت سه سال حداقل ۱۰ هزار کارخانه تعطیل را احیا کرد، همچنین حدود ۶ هزار کارگر اخراجی به کار برگشتند که نمونه آن کارگران هفت تپه است، این کارگران چندین ماه سرگردان و کف خیابان‌ها بودند اما در سال ۱۴۰۰ با تلاش وی به کار بازگشتند که این‌ها چند خدمت از هزاران خدمت شهید رئیسی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، با توجه به اینکه آیت الله رئیسی هشت بار به خوزستان سفر کرده بود این میزان مشارکت در شأن مردم خوزستان نبود اما همه ظرفیت‌های استان بسیج شده‌اند تا این هفته آمار مشارکت بالا رود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: مطالبه جدی مقام معظم رهبری در وهله اول حضور حداکثری است یعنی مردم در میدان باشند لذا شما مردم اگر اقتدار نظام را می‌خواهید روز جمعه پای صندوق‌های رأی بیایید و حضور حداکثری داشته باشید.

وی عنوان کرد: اگر قصد دارید شخصی را در عرصه مهم اجرایی کشور قرار دهید باید کسی باشد که بتواند مسیر آیت الله رئیسی را ادامه دهد و به این توجه کنید که فردی که انتخاب می‌شود امام زمان را خوشحال می‌کند یا استکبار جهانی را.

کد خبر 6154133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha