۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰

مدیر خدمات مشترکین توزیع برق یزد خبر داد؛

کشف ۷ مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یزد

کشف ۷ مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز  در یزد

یزد- مدیر خدمات مشترکین توزیع برق از کشف ۴۰ دستگاه ماینر در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: طرح پاداش معرفی مراکز غیر مجاز رمز ارز از ۲۲ اردیبهشت امسال اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی برق استان یزد، مجتبی حجتی مقدم اظهار کرد: مرحله نخست پاداش‌ها شامل اعطای یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیر مجاز است که تا سقف ۲۵ میلیون تومان بابت معرفی مراکز غیر مجاز خصوصی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای معرفی ماینرهای غیر مجاز در مراکز دولتی و غیر دولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، در نظر گرفته شده و طی ۱۵ روز کاری به عامل شناسایی کننده پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی گزارش مراکز مشکوک را علاوه بر ثبت در سایت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۲۱ یا تماس با دفتر حراست شرکت توزیع اعلام می‌کند.

مدیر امور خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، حفظ محرمانگی و هویت گزارشگران مراکز غیر مجاز را از الزامات مورد تاکید در این دستورالعمل عنوان کرد و افزود: ماینرهای غیر مجاز به تجهیزات شبکه برق و لوازم برقی مشترکان آسیب رسانده و پایداری شبکه برق به خصوص در تابستان را دچار اختلال می‌کنند.

کد خبر 6154183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha